Ga naar inhoud


Humax Patchen


Gast

Aanbevolen berichten


hier loopt ie erg mooi met eerst de originele firmware (*-06 voor ldr h2.08)<BR>erop met wdn40ak+ en dan de eng *PH-3.1 via HCC<BR>ds9 en statisch op de ast&hb<P><BR>zorg wel dat je de goede files te pakken hebt..<BR>en lees alle instructies(.txt,sitez etc) aandachtig door<P>ennuh het verschil tussen 2.08 en 3.1 is dat de 2.08 de loader van u apparaat is<BR>en de 3.1 de patch.. door andere patch(en firmware indit geval) veranderd er<BR>niet aan loader.. je moet speciek dat spul laden wat voor jou loader geschikt is<P>sccss<p>[ 25-08-2001: Message edited by: radxnl ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ik weet dat er super veel vragen al over gesteld zijn maar aub kan iemand mij een duidelijk antwoord geven<P>ik heb een gepatchte HUMAX 5400 <P>SW version : HIC .01.10+<BR>DEVICE Driver version : DIC1.01.10+<BR>D/W last Update : 9 MAR 2001<BR>Loader version : H 2.08 (0016.0600<P>Dus een Loader 2.08<P>nu wil ik graag de 3.1 er op zetten<BR>wat voor consequenties kan dit opleveren en <BR>moet ik eerst de originele patch erop zetten?<BR>en welke is dit???<BR>BVD<BR>en oh ja<BR>wat is precies het verschil tussen 3.1 en 2.08?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...