Edelhert Geplaatst: 2 februari 2005 Geplaatst: 2 februari 2005 Hallo mede pc gebruikers, Kan ik een packard bell computer waarop windows xp is geinstalleerd, die besmet is met het hunt/ibis toolbar virus, zonder problemen formateren? Is het ook mogelijk de pc zodanig te formateren dat alles wat met packard bell te maken heeft van de pc verdwenen is? Ik zie de reacties gaarne tegemoet. vast bedankt
Poetsdoekje Geplaatst: 2 februari 2005 Geplaatst: 2 februari 2005 Edelhert, er zijn toch wel andere manieren om het virus te verwijderen dan rigoreus te gaan formateren?!! Ik kan nergens dat virus met die naam vinden, misschien is het binnengekomen als reclame. Download eens Himan Pro op de gelijknamige website en laat de computer eens afscannen met dat programma. suc6. Citaat: Kan ik een packard bell computer waarop windows xp is geinstalleerd, die besmet is met het hunt/ibis toolbar virus, zonder problemen formateren? Yep, no problem, maarrrr... Je moet natuurlijk wel over de nodige drivers, software, en dergelijke beschikken, anders konden er wel eens wat probleempjes om de hoek komen kijken. Maar bij de Packard Bell heb je toch de Master CD's? dus dan gaat alles weer goed, mits je natuurlijk alles van PB er weer op wilt hebben. Als je alles er weer op zet met de Master CD , lijkt het me verstandig dat je alles even nagaat of er ook upgrades zijn groetsie van poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen