Ga naar inhoud


Terug van 3.0 naar 2.4


Gast

Aanbevolen berichten

Op mijn Humax staat de officiele versie van Humax 5400(versie HIC 1.03.06 met loader H 2.08).<P>Vragen<P>-als ik nu de allcam versie 2.4 NL op mijn box wil zetten wat moet ik nu precies dan daar ik nu een nieuwere versie firmware op mijn Humax 5400 heb? Ik heb begrepen dat ik eerst terug moet naar een oudere versie maar welke ? (weet dat de loader overeen moet komen met die van je box).<P>- Is de Loader afhankelijk van de versie firmware of kun je beter gewoon altijd de nieuwste loader in je box houden en toch een oudere versie software erop kunt zetten ?.<BR>Ben al bekend met WDN4OAK en Humax Control center dus uitleg hierover is niet nodig.<P>Ik weet dat hier een aantal andere posting van zijn maar geen een is nu echt duidelijk met versies en loaders door elkaar heen.<BR>Ik wil mijn nieuwe Humax niet binnen een week om zeep helpen dus graag wat info<P>Groeten Tuurtje

Link naar reactie
Delen op andere sites


tuurtje waarom ga je terug naar de 2.4 patch met alcam .het zou logisch zijn als je de laatste versie van grazy ivan er op zet namelijk hic103.06CINL+cam .dit is de gepatche alcamversie welke hoort bij jou<BR>firmwire.mocht je toch de 2.4erop willen zetten dan kan dat ,alleen moet je erop letten dat je de orginele softweare versie welke voor deze laaatste officieele versie van humax is uigebracht .er eerst wordt ingezet.bij deze uitgifte van humax zitten ook in de firmwire loader aanpassingen,en dat is bij de alcam versie 2.4 niet het geval<BR>Let wel op dat je dan de goede firm versie er op zet die eindigt met .600<BR>ik hoop dat je hier iets mee opschiet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Qmabir, na al het gezeur over de 3.0 gelezen te hebben (heb hem zelf ook al een aantal malen opgehaald allen hadden een andere grootte ?) dus dacht ik laat ik daar maar vanaf blijven. Heb hem net bij Crazy-Ivan gedownload. Zal er over een paar dagen (na het lezen van alle post) eens aan gaan beginnen.<P>Groeten Tuurtje.<P>Ik maak op uit jou woorden dat je DUS NIET met de nieuwste loader en oude firmware door elkaar heen kunt werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurtje,om zeker te zijn dat er geen softweare door elkaar gaat eerst de orginele<BR>humax softweare en dan de patch 2.4 ,dit is de zekerste manier om stukkn te voorkomen.<BR>groeten qmabir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...