Ga naar inhoud


Humax probleempjes


Gast

Aanbevolen berichten

Gelukkig heb ik nog een Humax 5400 kunnen vinden.<BR>Ik heb er een Aston 1.05 voor 399,00 bijgekocht.<BR>Thuis gekomen de allcam patch van Crazy Ivan erin gezet en het blijkt dat je alle zenders hebt zonder die Aston 1.05<BR>Is het verstandig om die terug te brengen of moet ik hem erbij houden.<BR>Is er iemand die mij op weg kan helpen met het proggen van de Goldcard.<BR>Welke Files en programma heb ik hiervoor nodig????<BR>Ik heb een Phoenix Programmer.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb afgelopen donderdagavond, net als jou, ook een 5400 gekocht en m'n aston 1.03 ingeruild (en wat bijgelegd natuurlijk) voor een aston 1.05<P>ook ik heb die patch erin staan en gebruik nu 2 kaarten. mocht ik later een ontvanger erbij kopen voor de slaapkamer, of mocht er iets veranderen qua weet ik wat, dan heb ik altijd nog een goede aston module en hoef ik er dan niet meer achteraan...<P>ik hou hem gewoon vast en zie wel wat er allemaal nog gaat gebeuren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Hummie 5k4 gebruikers,<BR>Pleur nu niet allemaal je Aston cam weg ( als je dat toch doe stuur ze dan even naar mijn laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 )<BR>Hebben jullie er nooit aan gedacht indien je een GW heb met MK's dat je hiervoor de Aston nodig heb, hoef je niet iedere maand te updaten, wat dach je dan van de orginele kaart( ja want deze gebruiken we toch allemaal, en we betalen netjes onze zuur verdiende centje om niets bijzonders te kijken ) cool.gif" border="0 <BR>All cam wel leuk maar niet alles.<BR>Veel kijk plezier, en niet weg gooien dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...