Gast Geplaatst: 3 februari 2005 Geplaatst: 3 februari 2005 Hallo, Ik heb een Sitecom WL-018(v1) die niet meer doet wat hij behoort te doen.... Het lijkt erop of hij functioneert als switch i.p.v. router en ik krijg ook geen verbinding met de router op ip-adres 192.168.213.254 De lampjes M1 en M2 branden niet. De DHCP-server in de router werkt ook niet, ik krijg geen IP-adres toegewezen. Als ik deze router aansluit op een poort van een andere router met DHCP-server, krijg ik gewoon een ip-adres toegewezen, ik kan me zelfs wireless aanmelden. Resetten lijkt ie niet op te reageren (gereset volgens procedure in manual) Van de perikelen met de defecte voedingen heb ik reeds gehoord, ik heb een externe 5 volt voeding aangesloten. Heeft er nog iemand suggesties? Gertjan
OKA Geplaatst: 4 februari 2005 Geplaatst: 4 februari 2005 De adapter moet wel 2.0 Ampere zijn. Je kunt trouwens bij sitecom gratis een nieuwe adapter krijgen. Kijk even op hun site en stuur ze een mailtje.
Gast Geplaatst: 15 februari 2005 Geplaatst: 15 februari 2005 op hun site staat tevens een update software
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen