Ga naar inhoud


Humax 5400 erbij ?


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,<P>Vraagje ik heb nu een Nokia 9500 met een cam die gepatched is... En een FUN-card. Dit werkt uitstekend. <P>Nu is mijn vraag:<BR>Nu er nog een Humax 5400 goede versie te krijgen is, heeft het nut om deze erbij te kopen? Zodat ik alle kanten uit kan? <BR>Of de Nokia 9500 houden en later een nieuwe erbij te kopen die op dat moment het best te cracken is... <P><BR>Groetjes,<P>Remco

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als dit waar is (?) ben ik benieuwd hoe Canal+ dit nu weer gaat uitleggen aan betalende klanten die via hun Aston 1.03/04/05 kijken.<P>Als betalende klant wordt je permanent door providers afgestraft voor allerlei changes die de provider op eigen initiatief neemt ?<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hoeven ze helemaal niet uit te leggen.<BR>Canal+ heeft vanaf het begin af aan gezegd dat ze GEEN garantie geven op de werking op een aston module of NIET Canal+ goedgekeurde ontvanger. Als je dus een kaart besteld voor een NIET Canal+ goedgekeurde ontvanger of een aston module neem je dat risiko zelf. Als het goed is het je zelfs een contract getekend waarin dat duidelijk vernoemd is.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat dan met het volgende:<BR>Ik heb een originele ontvanger destijds gekocht, met een kaart erbij. Het basispakket.<BR>De ontvanger heeft het begeven, (galaxy IRD2000), en nu heb ik een humax5400 met een Aston 1.05 module.<BR>Dan zijn ze toch zeker wel verplicht om het te laten werken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...