Gast Geplaatst: 26 augustus 2001 Geplaatst: 26 augustus 2001 Hoi,<P>Vraagje ik heb nu een Nokia 9500 met een cam die gepatched is... En een FUN-card. Dit werkt uitstekend. <P>Nu is mijn vraag:<BR>Nu er nog een Humax 5400 goede versie te krijgen is, heeft het nut om deze erbij te kopen? Zodat ik alle kanten uit kan? <BR>Of de Nokia 9500 houden en later een nieuwe erbij te kopen die op dat moment het best te cracken is... <P><BR>Groetjes,<P>Remco
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 26 augustus 2001 Geplaatst: 26 augustus 2001 Als je het alleen doet voor het DS9 dan vind ik het onzin. Maar als je naar de toekomst kijkt en het DS9 wordt op een of andere manier ongedaan gemaakt, kun je in die Humax teminste een Aston CI drukken.
Gast Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 Gaat alleen wel een gerucht dat canal+ nieuwe kaarten gaat verzenden die "waarschijnlijk" niet zouden werken in een Aston CI module.
Gast Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 Als dit waar is (?) ben ik benieuwd hoe Canal+ dit nu weer gaat uitleggen aan betalende klanten die via hun Aston 1.03/04/05 kijken.<P>Als betalende klant wordt je permanent door providers afgestraft voor allerlei changes die de provider op eigen initiatief neemt ?<P>c-ya !
Ron Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 Dat hoeven ze helemaal niet uit te leggen.<BR>Canal+ heeft vanaf het begin af aan gezegd dat ze GEEN garantie geven op de werking op een aston module of NIET Canal+ goedgekeurde ontvanger. Als je dus een kaart besteld voor een NIET Canal+ goedgekeurde ontvanger of een aston module neem je dat risiko zelf. Als het goed is het je zelfs een contract getekend waarin dat duidelijk vernoemd is.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]
Ron Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 nee natuurlijk niet!<BR>Aston en Humax zijn beide geen canal+ goedgekeurde producten.<P>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 Wat dan met het volgende:<BR>Ik heb een originele ontvanger destijds gekocht, met een kaart erbij. Het basispakket.<BR>De ontvanger heeft het begeven, (galaxy IRD2000), en nu heb ik een humax5400 met een Aston 1.05 module.<BR>Dan zijn ze toch zeker wel verplicht om het te laten werken ?
Aanbevolen berichten