Ga naar inhoud


Premiere Superdom


Gast

Aanbevolen berichten

De ontvangst van de meeste kanalen van Premiere is bij mij geen probleem. Alleen kan ik de Superdom kanalen tot op heden niet ontvangen. Ik gebruik de alcam versie in de Humax 5400 samen met een zgn funcard en de 3in1 file.<P>Kan iemand anders de Superdom kanalen wel ontvangen, en zo ja met welke files

Link naar reactie
Delen op andere sites


Orval,<BR>Het ligt niet aan je files, maar waarschijnlijker is het dat je nieuwe settings in je humax moet zetten.<BR>PW heeft nl reeds een paar keer de instellingen gewijzigd.<BR>Ik heb zaterdag nog alle Bundesliga wedstrijden gezien.(sd-1 t/m 5).<BR>John

[Put brain in motion before moving mouth.]

Link naar reactie
Delen op andere sites

pak de pet123 settingsfile en je hebt alles goed staan<BR>staan op diverse satsites<BR>bevalt goed<BR>ook alle XXX-files tezamen<BR>lekker makkelijk zappen met links<BR>hehehe tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0 <P>zich schamende Coglio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe programmeer ik de codes in mijn Humax zonder de hnf files? (geen werkende PC op het moment)<BR>Op de een of andere reden kan de Humax ze niet vinden wanneer je de PID en VID erin toets. Als iemand dit wel lukt hoor ik graag hoe!<P>Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Harry,<P>Maar zelfs als ik het op een competitie dag probeer (of op een F1 dag) is het mij nooit gelukt om ze met mijn Hummie 5400 te vinden. Vandaar graag een gedetailleerd advies.<P>Alvast bedankt,<P>Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...