Gast Geplaatst: 27 augustus 2001 Geplaatst: 27 augustus 2001 yurin.dit is voor mij nieuw hoezo patch ellende
Gast Geplaatst: 27 augustus 2001 Geplaatst: 27 augustus 2001 Ik heb een standard serieel kabel gebruikt.<BR>De zelfde kabel dat ik gebruik voor mijn Mastercrd prog. en is aangesloten op Com poort 1. Ik heb de programma Formula V3 gedownload van Humax. Is dit de juiste programma?
Gast Geplaatst: 27 augustus 2001 Geplaatst: 27 augustus 2001 het serielekabeltje voor je programmer<BR>werkt niet je moet een nulmodem kabel hebben<BR>voor je pc naar humax<BR>groete sigaar
Gast Geplaatst: 27 augustus 2001 Geplaatst: 27 augustus 2001 Ik heb mijn Humax aangesloten op mijn computer met een serieel kabel manetje/vroutje en een manentje/vroutje verloop stekker maar ik kan geen verbinding tot stand brengen.<BR>Ik krijg com poort error.<BR>Kan iemand mij helpen?<BR>groetjes
Gast Geplaatst: 27 augustus 2001 Geplaatst: 27 augustus 2001 ik neem aan dat je een nul modemkabel hebt<BR>eerst de humy uit zetten en dan als het programma is gestart deze aan zetten.<BR>ik neem wel aan dat de compoort werkt en de juiste is.anders moet je wat deudelijker zijn
Gast Geplaatst: 27 augustus 2001 Geplaatst: 27 augustus 2001 yep<BR>lees dit topic ook:<BR>humax patch ellende<P>gRoEtU<P>yurin
Aanbevolen berichten