Ga naar inhoud


Nieuwe FIX op NL versie 3.1+ CAM


Gast

Aanbevolen berichten

Hedenmiddag nieuwe fix (van vanmiddag!) op de NL versie van de 3.1+ CAM op de server gezet, thanx to Crazy Ivan en Hemp.<BR> <A HREF="http://humax5400.***geen-reclame***.nl" TARGET=_blank>http://humax5400.***geen-reclame***.nl</A> <P>Om verwarring met "oude files" te voorkomen heb ik -fix toegevoegd aan de benaming.<P>s.v.p. géén rechtstreekse links naar de file publiceren, doe dit alleen als je wil publiceren naar de hoofdpagina.<P>dank voor het begrip !<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mmm, wat doet fix precies?<BR>Pakt het de schakelproblemen aan?<BR>Die zijn er nl. wel zeg.<BR>Ik heb heel vaak zwart beeld, met de meest geweldige errormeldingen.<BR>Wel komt het beeld dan wat later toch.<BR>Maar soms inderdaad op en afschakelen om het euvel te slechten. Echt uit hoeft zelden, maar goed, het kan beter.<P>En ja, ook bij mij werkt AB soms geheel niet. Ben al met batterijen in de weer geweest, maar daar lag het niet aan.<P><BR>Coglio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de vertraging maar de mirror is er weer:<P><A HREF="http://www.vdbosch.com/viewtopic.php?topic=83&forum=45&0" TARGET=_blank>VDBOSCH.COM: Allcam 3.1 FIX-NL 27-08-0</A><P>of voor de hele site: <A HREF="Http://www.vdbosch.com/" TARGET=_blank>VDBOSCH.COM FORUM</A><P>Graag niet rechtstreeks naar de file linken.<p>[ 27-08-2001: Message edited by: BlueICEz2 ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij gaat die goed met de ds9 files.Na het laden v/d patch ging het nogal stroef.Schakellen tussen de prem. ging niet zoals ik het zou willen.Ik heb hem toen de hummie gewoon uitgezet ook met het knopje aan de achterzijde.EN ja hoor loopt gewoon goed.Als ik nu schakkel tussen hummie naar tv<BR>en dan terug loopt die weer stroef.Effe alles uitzetten en het loopt weer lekker.<P>Greetzz MaRRaD<BR>Keep up the good work!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

blush.gif" border="0 <P>Inderdaad de Nederlandse Patch is zeker vooruit gegaan dus het einde komt in zicht voor nu het streven naar een 99% nederlandse patch....<P>1. getest op 5i10s loopt goed<BR>2. ds9 loopt goed maar ook hangers<BR>3. Fun3in1 loopt veel beter dan de voorgaande maar heeft nog steeds hangers<P>4. tip voor fun3in1 gebruikers en draaibaar zet hem nog even op menu taal engels dan zijn de hangers weg je kunt wel gewoon de NL Patch dan gebruiken die je er nu in hebt zitten.............<P><BR>Petje af voor CRAZY wat een werk om alles te vertalen.........<P><BR>greetz lorisdam
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is zeker top !<P>Zou volgende keer wel erg netjes zijn om in de background:<P>"patched Planet Hemp, vertaling Crazy Ivan"<P>te zetten, ere wie ere toekomt...<P>Ik heb de background overigens niet aangepast, hij wordt vandaag door boel gedownload zoals Ivan hem ook heeft geupload.<P>Verder toppo !<BR>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

zelfde problemen hier alles goed doorgetest.<BR>pw cinedome problemen af en toe 16/9 is wat beter geworden. af en toe even schakelaar uit<BR>aan wil ff helpen maar na een zap combootjes<BR>gaat t niet lekker. heb inderdaad t idee dat t wel iets beter geworden is.<BR>ik denk dat de echte oorzaak van de probs nog niet gevonden is.<BR>nog steeds op engelse versie beter doch nog steeds niet het oude niveau.<BR>sorry, keep up the good work<BR>jantjeh<BR>(reaktie ook bij de peking gegeven)<BR> rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bevindingen met de fix zijn omschakelen loopt nog niet 100% foutmeldingen komen regelmatig voor van 00 00 naar 00 10 andersom natuurlijk ook van irdeto naar viaccess pakketen loopt niet 100%<BR>en dit als getest met een funkaart 3in1 <BR>Ik heb nu weer de PH 3.1+cam. er in zitten en loopt als prima.<BR>G.R Pecari<BR>ps: suk6 met je site ziet er goed uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...