Ga naar inhoud


Code voor de Remote Contol??


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo <P>Ik ben op zoek naar de code voor de remote control van de Humax 5400.<BR>Ik heb nammelijk een universele remote contol en daar wou ik de Humax bij zetten.<BR>Maar ik weet de code niet,staat niet in het boekje van de remote.<BR>Wie kan mij daar aan helpen.<P>THX TSR

Link naar reactie
Delen op andere sites


als hij niet in het boekje van de remote staat, kan je meestal nog proberen een universele te gebruiken, net zo lang (bv) de power knop in gaan drukken totdat je humax uit gaat... (staat vast wel in je boekje).<P>mocht dit laatste ook niet werken, dan ben ik bang dat je nix aan die remote hebt, aangezien het ding vast niet geprogrameerd kan worden door het tegenover elkaar houden van 2 remotes en zo ir signalen op te vangen en te "leren"..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo tCC<P>Bedankt voor je reaktie.<BR>Ik ben nu ook de remote de code laten zoeken.<BR>Het was inderdaad mogelijk tCC.<P><BR>@CyberSpy hellaas niet ,want daar was ik al geweest.<P>THX TSR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je er niet gewoon even een lenen ? van kennis ? zo niet, misschien kun je hier contact maken met iemand die bij je in de buurt woont ?<P>Ik heb hem ook op een andere remote staan, de originele is alleen gebruikt voor over-zappen IR-codes. Lekki makki.<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

THX Viewer<P>Maar ik heb er zelf hier wel een natuurlijk.<BR>Ik heb er een extra nodig voor een projectje hier.<BR>En ik dacht het goedkoop op te losen maar hellaas.<BR>Maar Viewer welk merk remote heb jij daar?<BR>Ik krijg met mijn extra remote wel werkent.<BR>Maar kan alleen maar Up/Down Channels & Power off.<BR>Ik heb het hier over het merk "Visa Global 4"<BR>Werkt op 25.000 TV,SAT,VCR,AUX<P>Greetingz TSR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem gewoon de SBC RU880 van Philips.<BR>Die kan ALLE remotes vervangen (8 in 1).<P>Als de remotecodes van de Humax er niet bij zitten (wat het geval is) dan kan je ze eenvoudig even copiëren vanuit je humax remote.<P>Simpeler kan niet! laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

THX Marky & Viewer<P>Voor je reaktie.<BR>Ik zal eens kijken naar de Philips.<BR>Allhoewel ik het een hoop geld vindt 199,-.<BR>Ik denk dat ik beter maar een origineele Humax Remote kan kopen.<BR>Meschien goedkoper.<BR>Mijn bedoeling met de remote is.<BR>Ik zit in mijn computerkamer naast de woonkamer waar de Humax staat.<BR>Nou is mijn plan.<BR>Ik sloop de Remote open,haal het oogje eruit.<BR>Soldeer hier een stukje draad aan en aan de anderen kant een stekkertje,zodat het oogje weer verbonden is.<BR>En dan boor ik een gaatje in de muur zodat ik in de wandkontaktdoos in de woonkamer uit komt.<BR>Plaats het oogje in de kontaktdoos.<BR>En tegen over deze kontaktdoos 4 meter verder staat de Humax.<BR>En zo dacht ik dus voor 49,- mijn Humax te kunnen bedienen in mijn Computerkamer.<P>Zo dus dit was mijn bedoeling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk, de philips is alleen erg handig als je je a.b.'s in de woonkamer erin zet en je Humax in je comp.kamer.<P>Het leuke van Philps is dat je b.v. macro's erin kan zetten.<P>Ik druk op 1 knop en:<BR>Tuner aan (op sat)<BR>Humax aan<BR>TV aan (op videokanaal)<P>en zo zijn er nog meer grapjes.<P>Ik heb de philps al een tijd en heb een la vol met a.b.'s die ik alleen als backup heb.<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Viewer<P>Ik ben net eens in de winkel wezen kijken en geen SBC RU880 van Philips maar wel een SBC RU640/004.<BR>Weet jij toevalig of deze werk op Humax?<BR>En natuurlijk die Macro's in de Remote spreken mij ook wel aan.<P>Greetingz TSR

Link naar reactie
Delen op andere sites

THX Pet123<P>Dit is nou jammer ,ik heb net de Remote terug naar de winkel gebracht dus kan het niet meer probeeren.<BR>Maar ik schrijf de code natuurlijk wel op ,je weet maar nooit.<BR>Oja en nog bedankt voor de tegekke settings lijsten ,keep on going laugh.gif" border="0 <BR>Ik denk dat ik maar een mailtje stuur naar Humax om te vragen of de remote ook los te koop is.<BR>Zal best wel weer wat kosten denk ik.<BR>We zoeken gewoon verder.<P>Greetz TSR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...