Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik moet eerst even zeggen dat ik meer dan een haf jaar niet meer op dit board ben geweest. En heb een topfield 4000.

Via zoeken op BBC kwam ik geen antwoord op mijn vraag tegen.

Deze is als volgt.

Sinds enkele maanden kan ik niet ´normaal´meer BBC3 4 BBC news en diverse andere niet meer kan ontvangen (Astra 2)

Het lukt me vaak wel door op opeenvolgend te drukken op :

Menu » Systeeminstellingen » A/V instellingen En daarna herhaaldelijk op Menu totdat het normale tv beeld terug is, wanneer je dan naar bv BBC4 klikt (vanaf BBC3) moet je de procedure herhalen.

Iemand een idee?

Of is dit het begin van beveileging van de op Engeland gerichte Astra 2 zenders

Geplaatst:

Heb ik met een 5000 geen last van, dus het zit niet in extra beveiliging. heb je al eens opnieuw gescand? volgens mij zijn wat codes veranderd.

Olga

Topfield 5000pvr, firmware 13.9.2005p,

astra - astra2 - hotbird

Geplaatst:

Ik had laatst ook zo iets raars, kon ze toen weer zichtbaar maken door naar "zenders zoeken" te gaan en ze daar even te selecteren.Ik raad je gewoon aan ze er even af te gooien en ze opnieuw in te scannen.

Geplaatst:

Ik denk dat ik dat maar eens doe, ik heb SetEdit dus zal het maar eens proberen, een vriend van me heeft hetzelfde en daar hielp volgens hem opnieuw installeren van een zender lijst niet. Maar goed verschil kan er zijn, dank in iedergeval voor een antwoord

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen