hulkman Geplaatst: 3 februari 2005 Geplaatst: 3 februari 2005 Ik het kortgeleden een orginele magicmodule gekocht, op de cam staat UCAS 3.1+. Maar de orginele heeft toch penta soft? Is dit nu wel of geen orginele software? Is deze beter dan het orgineel, en wat kan ik ermee?
swa Geplaatst: 3 februari 2005 Geplaatst: 3 februari 2005 Citaat: Ik het kortgeleden een orginele magicmodule gekocht, op de cam staat UCAS 3.1+. Maar de orginele heeft toch penta soft? Is dit nu wel of geen orginele software? Is deze beter dan het orgineel, en wat kan ik ermee? normaal staat er penta op maar uccas is stabieler en laat beter updates door voor je orgineel c+ kaart.is bijna identiek aan een seca 1.05 module. met penta heb je nadeel dat je 3x je kaart eruit doet je in dreamload kunt komen. dan moet je er weer de penta inzetten.je kunt er ook nog een mr versie in programeren dan werkt die als emulator en kun je meer zenders zien zonder een kaart te gebruiken.
Anmax Geplaatst: 4 februari 2005 Geplaatst: 4 februari 2005 Hoi Hulkman, Als je de Module nieuw gekocht hebt, tja dan hoort er geen Ucas op te staan. Dit betekend dat de module al een keer omgezet is. Als je deze dus nieuw gekocht hebt....zo nieuw is die dan niet meer. DM7025: OpenPli |VU+ DUO: OpenPli WaveFrontierT55(5e, 13e, 19e, 23e, 28e, 1w)
hulkman Geplaatst: 4 februari 2005 Auteur Geplaatst: 4 februari 2005 Tja, ok, ik had 'm in een haastig moment gekocht, er zat geen hulsje om, of boekje bij. Ik vindt het ook eigenlijk niet zo erg, maar ik maakte me zorgen over de software versie. En zoals ik uit jullie berichten bemerk is deze cam met deze software zo gek nog niet. Op de achterkant staat versie 1.04 (is volgens mij ook al redelijk gedateerd, maar alles wat nieuw is hoeft persé niet beter te zijn toch? Helaas was de prijs 89 euro wel redelijk recent.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen