jepe Geplaatst: 4 februari 2005 Geplaatst: 4 februari 2005 Ik heb een Aston Xena 1700 en die switcht niet goed tussen Astra en HB. Terwijl mijn Humax en Topfield dat wel goed deden. De verkoper van de Aston zegt dat het aan de goedkope switch ligt. Kan dat? En wat zijn dan goede Diseqc switches? Welke merken?
Bigfoot Geplaatst: 4 februari 2005 Geplaatst: 4 februari 2005 Normaal gesproken doen ze het allemaal wel prima. Maar Spaun is de meest betrouwbare met het minste signaalverlies, en een goede weerstand tussen de verschillende aansluitingen.
maxloader Geplaatst: 4 februari 2005 Geplaatst: 4 februari 2005 Ik zou ook voor de Spaun gaan, is wel wat duurder maar heb er nog nooit een probleem mee gehad. Max Live life to the Max(loader)
jepe Geplaatst: 4 februari 2005 Auteur Geplaatst: 4 februari 2005 Maar kan het zijn dat die goedkope met sommige ontvangers niet goed schakelen? En dat een duurdere dat probleem oplost?
maxloader Geplaatst: 7 februari 2005 Geplaatst: 7 februari 2005 Heb ik voorheen nog geen problemen mee gehad, maar heb ook alleen Spaun gehad. Max Live life to the Max(loader)
uniden Geplaatst: 7 februari 2005 Geplaatst: 7 februari 2005 ik heb hier golden interstar en geen probleem dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
Tonskidutch Geplaatst: 7 februari 2005 Geplaatst: 7 februari 2005 Jepe, moet je niet eerst eens de uitleg van Grunnsat over diseqc lezen? das machtig mooi uitgelegd en geschreven. receivers zijn verschillend en switches dus ook kunnen ze dat waarmaken wat als eigenschappen erop staat afgedrukt /cq/ is opgegeven door de fabrikant....? veel receivers goochelen een beetje met datgene ze pretenderen (zo ook goedkope switches) een instelbare switch zoals de spaun met modus knopje kan terugwaards alle diseqc versies afhandelen EN toneburst-22kHz-position naar keuze. dat is dan ook het hele gamma van hoe een switch te sturen via signalen uit de receiver dus altijd raak. cheers Pabadam Yonderboi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen