Ga naar inhoud


Geen beeld


Gast

Aanbevolen berichten

Wie zou mij als beginneling ff kunnen helpen.<BR>Ik heb mn hummie gepatch met de 3.1+ cam. Ik gebruik een jupiter 2 kaart, met de nieuwe fun3in1 soft die in duckstad te vinden. Welk kanaal ik ook kies behalfe fta dan, krijg ik de melding: geen uitzending of gecodeerde uitzending. De leds knipperen volop. Wie kan deze jonge hobbyist helpen?<P>Alvast bedankt. confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat komt waarschijnlijk omdat je de EEPROM niet goed hebt geprogrammeerd. Ik had eerst hetzelfde probleem nadat ik de jupiter 2 had geprogrammeerd. Het programmeren van de ATMEL is helemaal geen probleem, zeker niet als je ICprog 1.04 gebruikt. Het probleem zit 'm in het programmeren van de EEPROM. Ik heb het geprobeerd met allerlei software (cardhunter, ***geen-reclame***) met de Mastercrd programmer, maar na het schrijven van de crd file bleek elke keer weer dat de eeprom nog gewoon leeg was. De software gaf geen enkele foutmelding. En hoogst waarschijnlijk is dat nu bij jou ook het geval.<BR>Wat wel werkt is de EEPROM programmeren met het uitstekende programma ISVEdit1.4 dat je in de 3in1 zipfile in Duckstad kunt vinden. Na het programmeren kun je de EEPROM ook met dit programma uitlezen om te kijken of er iets opstaat. Het werkt gegarandeerd.<BR>Succes! smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...