Ga naar inhoud


No Services were registered na patch


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<P>ik heb net de laatste firmware geprobeerd, de orginele (en die van crazy i.) maar zodra ik de firmware heb geladen en m'n hummie weer aanzet geeft hij no services were registered. Ok dacht ik, geen probleem, even met setedit mijn settings weer terug zetten, maar Helaas, geen resultaat. als ik handmatig de services zoek vind hij die wel, maar ik neem toch niet aan dat ik alles weer opnieuw moet gaan doen. Ik werk met een draaibare schotel. Wie o Wie kan me verder helpen hoe ik dit probleem kan oplossen. <P>,,Red frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ha toxic,<P>ik heb alle zenders uit mijn standaard lijst gewist, en toen naar de hummie gestuurd, echter weer dezelfde melding. ook als ik daarna weer mijn normale zenderlijst probeer, gaat het nog steeds niet. Moet ik soms een andere lege lijst er na toe sturen?<P>,,red

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dat ook eens gehad nadat ik de 2.4 erin had gezet.Kon toen gewoon met WDN4OAK de zaplijst er weer inzetten.Loopt je data wel?

VU+ DUO - SEG SR-800 - Nokia 9500S - Dreambox 7000S

Wavefield T90 (28.5E-23.5E-19.2E-16E-9E-5E-1W-5W-8W-15W)

Yamaha TRX850 SuperTwinSport

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo<P>ik heb een andere setting lijst gedownload, en die werkt wel, echter hij heeft mijn diseq om zeep geholpen en m'n schotel in een andere positie gezet. effe prutsen nog. maar ik vind het wel raar dat hij mijn standaard lijst niet accepteerd. heeft met de vorrige versies altijd goed gewerkt, met setedit (geregistreerde versie, dus geen crack) dus ik heb nog steeds grote vraagtekens.<P>,,Red

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...