Gast Geplaatst: 4 februari 2005 Geplaatst: 4 februari 2005 Beste mensen Wie kan mij uitleggen , wat de makkelijkste manier is , om een 3 kops visiosat schotel uit te richten ? Alvast bedankt voor de moeite.
vincent1971 Geplaatst: 4 februari 2005 Geplaatst: 4 februari 2005 Hangt ervanaf op welke satelliet je wilt uitrichten. Ik zelf heb als eerste Astra 2 uitgericht toen Hotbird en Astra. Als referentie zender heb ik gebruik gemaakt van de zenders die in het laagste alsmede hoogste frenquetie bereik zitten ( zie ook http://www.lyngsat.com/ ). Suxes Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
kasato Geplaatst: 4 februari 2005 Geplaatst: 4 februari 2005 Het meest eenvoudig is met de astra 1 te beginnen dit is de middelste lnb stel deze in op de 0 graden (hoogte instelling op de LNB houder) als je astra 1 goed hebt hoef je de andere lnb's alleen nog maar in hoogte te verstellen , als je achter de schotel staat de hotbird (links)iets naar beneden en astra 2 (rechts ) dus iets omhoog succes , eric
Gast Geplaatst: 4 februari 2005 Geplaatst: 4 februari 2005 Thanks , dit is voor mij zeer duidelijk , en hier kan ik zeker wat mee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen