Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe lang duurt het bij jullie voor dat humbox 4.0 of een ander programma je settings heeft upgeload naar de computer?

Geplaatst:

Met humbox 3.0 ongeveer de tijd die ik nodig heb om dit te typen ..... laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <BR>Niet erg lang dus +/- 1 minuuuut

Geplaatst:

jou typen is niet zo snel, 1 minuut...<BR>hopen dat het uppen sneller gaat dan wink.gif" border="0

Geplaatst:

uploaden duurt veel langer. Jullie bedoelen downloaden. Volgens de humax API is downloaden PC->ontvanger en uploaden ontvanger->PC en dat duurt aanmerkelijk langer als 1 munuut.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Geplaatst:

Klopt K-L schrijft ook "upgeload <B>naar</B> de computer?" en dat duurt bij mij ook veel langer dan 1 a 2 minuten.<P>Groeten,<P>Sat2All cool.gif" border="0cool.gif" border="0cool.gif" border="0

** Als echtparen echt paren hebben de echtgenoten echt genoten **

Geplaatst:

2 minuut en 08 sec......<P>maar dan staat de laptop boven de humax.. laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Gisteren de oude settings uit Humax naar computer gelezen. Ik denk dat het minimaal 15 minuten duurde als het niet langer was.<BR>Dit heb ik gedaan met de humbox4b.<BR>Ik hoop dat je hier wat aan hebt.<P>Humpty D.<P>Het kan ook zijn dat ik ongeduldig was en dan duren minuten uren. laugh.gif" border="0

Geplaatst:

bij gebruik Humbox4 (beta)<BR>Upload "naar" STB 2 min.<BR>Download "van" STB ongeveer 30 minuten

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.