Gast Geplaatst: 4 februari 2005 Geplaatst: 4 februari 2005 Wij willen beginnen met een satelliet ontvanger enz.. maar we willen ook russische tv kunnen ontvangen.. Wat hebben we nodig... wie kan ons helpen..?? [color:"red"] zorg ervoor dat je titel de lading dekt, dus wat uitgebreider mag zondermeer in het vervolg. Dat levert duidelijker antwoorden op dan een minder duidelijke titel. bij voorbaat dank, Peter. [/color]
Gast Geplaatst: 4 februari 2005 Geplaatst: 4 februari 2005 Hallo Gerard 1968 Welkom op dit board. Jouw vraag is al vele malen gesteld en je zult er ook wat zelf voor moeten doen. Dit board heeft een goede zoekfunktie. Zoek eens onder: russisch Ik heb het HIER al voor je gedaan.
prutsie Geplaatst: 4 februari 2005 Geplaatst: 4 februari 2005 Er is op dit moment ook een hele topic gaande in het Viacces forum over de Russischtalige kanalen. Deze topic vind je hier. Wat je nodig hebt is minder gemakkelijk. een schotel van minimaal 80 centimeter (groter=altijd beter), vrij zich richting zuiden, een ontvanger met als mogelijk de mogelijkheid in Viaccess gedodeerde kanalen te decoderen, of een ontvanger die door middel van een Viaccess decodermodule (eventueel later aan te schaffen) dit kan. Eventueel een abonament op een Russisch pakket. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen