Ga naar inhoud


Allcam3.1/1.03.06 settings probleem?


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<P>Vorige week heb ik een tijdje gedraaid met de HIC1.03.06p en met de ALLCAM3.1 van PH in mijn 5400. Maar gisteren, door de wijzigingen in transponders van Canal+ Frankrijk, kwam ik achter een vervelend probleem. Ik heb een vaste schotel op de Astra en kijk alleen naar die kanalen, die ik ook kan decoderen. De rest staat ook niet in mijn zenderlijst. Dit zijn zo ongeveer 300 kanalen, erg weinig dus voor een Humax 5400. Toch kreeg ik, na het weggooien van het netwerk van CanalSatellite, en het opnieuw proberen in te lezen van de transponders, de melding "SERVICE LIMIT REACHED". Na terugzetten van AllCam 2.4 was dit probleem weg, maar ook de betere EPG...<BR>Hebben meer mensen dit soort ervaringen met 1.03.06?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben ooit begonnen met de pet123 files, maar ondertussen heb ik die helemaal omgegooid en alles netjes per network gezet... je kan een oude versie vinden op <A HREF="http://www.assiesat.be.tf" TARGET=_blank>www.assiesat.be.tf</A> - moet dringend updaten, maar telkens ik mijn hnf wil uploaden wijzgt er wel iets smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net hetzelfde probleem. Omdat mijn Stream kanalen helemaal verouderd waren had ik ze gewist en wilde ze daarna volledig terug inladen, echter ik kreeg ook die vervelende melding. Na lang prutsen bleek dat ik ze niet in het geheel kon inladen, maar toen ik network search afzette en de Stream zenders dan transponder na transponder inlaadde bewaarde hij ze wel. Ik begrijp er ook niks van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...