Ga naar inhoud


Humax 5400 zenderlijst door elkaar :(


Gast

Aanbevolen berichten

hya,<P>als ik een tijdje loop te zappen, dan staan na een tijdje een lading zenders op plekken waar ze niet horen te staan... (bij radio zenders gaat het in ieder geval geregeld mis, tv durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen)<P>bv zappen op alphabet, dat gaat (als je de receiver aanzet) goed, maar na een tijdje kom je namen tegen zoals "Easy Listening" onder de D en bv in N (als je een tijdje onder de N namen zit te zappen) kom je van allerlei namen tegen (net of ie dan op ALL staat ipv een letter).<P>weet iemand welke software (misschien de hardware, dunno) dit veroorzaakt en hoe ik dit op kan lossen ?<P>(misschien toch maar even weer nieuwe settings downloaden, heb nu duzz z'n settings erin).<P>Humax 5400<BR>HIC 1.03.06<BR>Patch 3.1 (geen NL)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik had volgensmij hetzelfde probleem, heb vanmorgen echter de nieuwe settingslijst van de Humax Dutch Settings site gedownload. <P>Alle problemen zijn bij mij nu opgelost.<P>Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor jullie replies !<P>met de oude firmware heb ik niet echt kunnen testen, na 2 dagen had ik die patch er in zitten...<P>ik weet wel dat het super irritant is en je het op kunt lossen door je receiver opnieuw te booten (uit een aan bedoel ik).

Link naar reactie
Delen op andere sites

YEP, als het om kiosque gaat; deze heeft gewoon zelf de frequenties aangepast.<P>Nieuwe settings van vandaag (alles name-protected) 30.08.2001 en alvast de naamswijzigigen van Canal+ NL doorgevoerd.<BR>(die per 1 september ingaan).<BR> <A HREF="http://humax5400.***geen-reclame***.nl" TARGET=_blank>http://humax5400.***geen-reclame***.nl</A> <P>Astra-Hotbird en Astra settings NL.<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...