Gast Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 hya,<P>als ik een tijdje loop te zappen, dan staan na een tijdje een lading zenders op plekken waar ze niet horen te staan... (bij radio zenders gaat het in ieder geval geregeld mis, tv durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen)<P>bv zappen op alphabet, dat gaat (als je de receiver aanzet) goed, maar na een tijdje kom je namen tegen zoals "Easy Listening" onder de D en bv in N (als je een tijdje onder de N namen zit te zappen) kom je van allerlei namen tegen (net of ie dan op ALL staat ipv een letter).<P>weet iemand welke software (misschien de hardware, dunno) dit veroorzaakt en hoe ik dit op kan lossen ?<P>(misschien toch maar even weer nieuwe settings downloaden, heb nu duzz z'n settings erin).<P>Humax 5400<BR>HIC 1.03.06<BR>Patch 3.1 (geen NL)
Gast Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 Ik had volgensmij hetzelfde probleem, heb vanmorgen echter de nieuwe settingslijst van de Humax Dutch Settings site gedownload. <P>Alle problemen zijn bij mij nu opgelost.<P>Succes
Gast Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 Ik heb gisteren ook de neiuwe lijst in mijn box geladen. Dit mocht niet baten. Misschien toch een bug in de 3.1 versie.<BR>
Gast Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 bedankt voor jullie replies !<P>met de oude firmware heb ik niet echt kunnen testen, na 2 dagen had ik die patch er in zitten...<P>ik weet wel dat het super irritant is en je het op kunt lossen door je receiver opnieuw te booten (uit een aan bedoel ik).
Gast Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 Ik had het zelfde probleem. een aantal kiosk zenders staan ineens door elkaar.<BR>Na een reboot nog steeds.<P>Toch maar een nieuwe kanalenlijst inladen.
Gast Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 ik heb sinds vanavond ook de kiosk zenders door elkaar staan 10306 happy 2000 patch.<BR>groet jeltsin
Gast Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 ook ik heb dit probleem met 3.1. Heb nogmaals nieuwe settings geladen en hoop dat het niet terug komt. box gaat ook af en toe hangen, met oude firmware (2.4) had ik dit nooit.
Gast Geplaatst: 30 augustus 2001 Geplaatst: 30 augustus 2001 helpt een nieuwe zender lijst bij jullie wel ?
Gast Geplaatst: 30 augustus 2001 Geplaatst: 30 augustus 2001 YEP, als het om kiosque gaat; deze heeft gewoon zelf de frequenties aangepast.<P>Nieuwe settings van vandaag (alles name-protected) 30.08.2001 en alvast de naamswijzigigen van Canal+ NL doorgevoerd.<BR>(die per 1 september ingaan).<BR> <A HREF="http://humax5400.***geen-reclame***.nl" TARGET=_blank>http://humax5400.***geen-reclame***.nl</A> <P>Astra-Hotbird en Astra settings NL.<P>c-ya !
Aanbevolen berichten