Fredo Geplaatst: 4 februari 2005 Geplaatst: 4 februari 2005 ik heb na wat moeite mijn laptop met een mini intel pro2100 aan het werken maar als de screen saver inslaat dan werkt hij niet meer als ik dan herstart heb ik alles er ook twee keer in staan een actief en een inactief nu mijn vraag hoe krijg ik dit stabiel Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 5 februari 2005 Geplaatst: 5 februari 2005 Intel heeft een GPL driver vrijgegeven voor de Intel PRO/Wireless 2100 minipci wlan nic. Je kan het project vinden op http://ipw2100.sf.net
Fredo Geplaatst: 5 februari 2005 Auteur Geplaatst: 5 februari 2005 Klopt John daar heb ik het ook vandaan, maar kijk op die site daar staat ook dat je het zelf stabiel moet maken . vandaar mijn vraag ps er is daar een speciale fedora uitleg ook suse en mandrake . Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen