Gast Geplaatst: 4 februari 2005 Geplaatst: 4 februari 2005 Hoi. Ik heb de forums doorgezocht maar nergens kan ik informatie vinden hoe ik een matrix reborn cam kan herprogrammeren met mijn laptop. Als ik de cam in mijn laptop stop wordt deze totaal niet herkend. XP (SP2) komt zelfs niet met de 'nieuwe hardware wizard' Ik zag dat er voor de matrix revolution een aparte driver + applicatie is maar voor de matrix reborn kan ik deze nergens vinden. Achtergrond: Ik probeer digitenne te ontvangen op mijn PC m.b.v. een PC DVB-T kaart. Ik heb een geldig Digitenne abbonement dus in diverse illegale zaken ben ik niet geinteresseerd. Ik ben eigenlijk alleen geinteresseerd om de laatste firmware in de Matrix Reborn te zetten. Groeten FrodoSat
bommeltje Geplaatst: 4 februari 2005 Geplaatst: 4 februari 2005 voor digitenne hoef je er geen nieuwe software op te zetten. hij doet of hij doet het niet. ik weet dat de mr en mrv het niet doen. de reborn is standaard gexchikt voor conax maar ik weet het niet in combi met een digitenne. regards bommeltje [color:"bleu"]to do is to be,to be is to do,dobedobedoo[/color] [color:"red"]triple dragon incl skyworld[/color] smart msp 01/dreambox7000s/manhattan550 blindsearch/dreambox 500c/dreambox 7020
Gast Geplaatst: 4 februari 2005 Geplaatst: 4 februari 2005 Helaas, maar op mijn PC kaart werkt de Matrix Reborn in combinatie met Digitenne niet. Digitenne werkt overigens prima in de standalone receiver
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen