Ga naar inhoud


Humax 5400 met een switch te schakelen ??


Gast

Aanbevolen berichten

Ik krijg binnenkort mijn Humax binnen en ga deze dan op mijn slaapkamertje installeren.<P>Er loopt echter ook een kabeltje naar beneden naar de woonkamer. Omdat ik geen zin heb om steeds het kabeltje om te schroeven zat ik te denken aan een switch. Nu zag ik ergens een switch die werkt op 22KHz kan ik deze dan gebruiken om tussen de twee lokaties te schakelen. <P>Even voor de duidelijkheid ik heb geen twee tuners, ik ga dus wandelen met de humax.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Toch niet slaapwandelen met de humax. Laat hem niet uit je handen vallen, daar kandie niet tégen.. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit werkt niet, de 22KHz ben je nodig om tussen de hoge en lage band van je LNB te schakelen.<P>Koop gewoon een analoog digitaal switch, die op de LNB spanning reageerdt.<P>WaferJo. laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook zo'n zendertje gekocht tijd geleden, top-oplossing !<P>Vanuit me bed zappen op de Humax beneden, dvd-tje kijken, video enz.<P>Als je het er voor over hebt 200-300,= zeker aanrader !<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...