satdr Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 Beste Satvrienden,<P>Kan door die spanninkjes de Hummer eigenlijk van slag raken, de mijne is ook nog verbonden aan noteboekje via season.<P>Ik vraag dit omdat mijn Hummer wel erg vaak vastloopt. Alleen een harde reset helpt dan.<P>Thanxxx, <P>SatDr Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
Gast Geplaatst: 1 september 2001 Geplaatst: 1 september 2001 Eigenlijk niet, omdat je notebook "zweeft".<BR>Als je hem met de accu gebruikt.<BR>Ga je hem weer via de netvoeding gebruiken, dan kan het zijn dat indien de netvoeding een stekker met randaarde heeft en inderdaad aangesloten wordt aan een wandcontactdoos met randaarde (stopcontact dus, zoals dat heet, hihi) er problemen optreden. In de praktijk valt het allemaal wel mee trouwens omdat het notebook galvanisch van het net gescheiden is, dmv de ingebouwde trafo als die er is.
pepper Geplaatst: 2 september 2001 Auteur Geplaatst: 2 september 2001 Ik weet nu wwar de opsodemieter vandaan komt <BR>Iedereen bedankt voor de reaktie, je ziet met z'n allen weten we veel.<P> groeten pepper 2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500 Wavefrontier T90
Aanbevolen berichten