Satfreaked Geplaatst: 5 februari 2005 Geplaatst: 5 februari 2005 als ik een pc opstart op mijn werk geeft hij deze fout melding ( C:\program-1\newdot-1newdot-.dll ) en het probleem dat ik heb is dat hij niet meer in het netwerk herkend word deze pc. of dit nu met elkaar te maken heeft. iemand een suggestie. bvd satfreaked................. Satfreaked.
hsdm Geplaatst: 5 februari 2005 Geplaatst: 5 februari 2005 Hoi, Probleem ken ik. Ik heb het zelfde op m'n Notebook. Google maar eens met "NewDotNet" en je hebt vele malen BINGO!! Het is een soort virus met eem gering risico. Ik heb reeds een paar keer geprobeerd om het e.e.a. te deleten maar dat lukt dus niet. Ik geloof dat alleen een complete herinstallatie van Windows tenslotte de oplossing is. Hans
Tonskidutch Geplaatst: 5 februari 2005 Geplaatst: 5 februari 2005 http://www.windowsbbs.com/showthread.php?t=39723 draai adaware van lavasoft alvast eens een keer. en lees tussentijds de bovenstaande info op de link... cheers Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
hsdm Geplaatst: 5 februari 2005 Geplaatst: 5 februari 2005 Zo ik ben hem kwijt. Ik heb het opgelost zoals omschreven op deze link Hier staat onder "Manuel Removal" hoe je te werk moet gaan. Dus eerst het proggie LSPfix draaien Dan opstarten in de afgeschermde modus Dan m.b.v. RegEdit onder [color:"red"] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run [/color]de sleutel [color:"red"]"New.net startup"[/color] weghalen. Dan windows normaal opstarten en de complete ordner "NewDotNet" weghalen. Succes Hans
Satfreaked Geplaatst: 6 februari 2005 Auteur Geplaatst: 6 februari 2005 en weer met succes. bedankt voor de support Satfreaked.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen