Ga naar inhoud


humax 5400 patchen


Gast

Aanbevolen berichten

Stel ik een rare vraag als ik wil weten wat ik nodig heb om een humax 5400 te patchen?<BR>Hardware en software!<P>en kan ik dat zelf, en waar is het voor nodig.<P>Tja, mischien een vraag voor beginnelingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je af en toe wat leest zou je ondertussen weten dat je een nulmodemkabel nodig hebt(geen 1:1). Dit is in elke goede pc winkel te krijgen of te bestellen.<BR>De software is WDN4OAK of HUMBOX<BR>Deze is gemakkelijk te vinden op de verschillende sat sites ( kijk bv. bij download&links)<BR>En dan natuurlijk de patch zelf.<BR>THATS ALL

Quo signo nata es?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hardware: <BR>Een computer<BR>Een 0-modem kabel (voor tussen de pc en de humax)<P>Software:<BR>-Software om nieuwe versies van de besturings software te uploaden naar de humax<BR>-Een patch die past bij jouw huidige besturingssoftware.<P>Meer info bij de officiele humax site (over hoe originele software te uploaden naar de humax) en bij de humfree website (heb het exacte adres niet voor je) staan dan weer de patch files die je daar weer overheen zet.<P>Ook <A HREF="http://www.satnerds.nl" TARGET=_blank>www.satnerds.nl</A> heeft overigens zo'n patch.<P>groeten<P>henry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Patchen is bedoeld om naast Irdeto nog andere coderingsystemen te kunnen ontvangen op je Humax 5400. Er zijn ook verschillende patches. Bijv voor betacrypt, maar nu ook voor Seca/Viacess.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...