jepe Geplaatst: 20 februari 2005 Geplaatst: 20 februari 2005 Als ik het goed begrijp werkt deze portal nog niet met Hauppage WinTV-Nexus-S? Zal dit nog komen of is deze kaart te oud?
Gast Geplaatst: 21 februari 2005 Geplaatst: 21 februari 2005 dat zal nog komen zodra ik wat meer informatie over die kaart heb
jepe Geplaatst: 22 februari 2005 Geplaatst: 22 februari 2005 @Frodosat, zou fantastisch zijn, maar is dat niet moeilijk? Is deze mediaportal nu echt veel beperketer/minder dan Microsift MCE? Want daar betaal je veel geld voor maar geen ondersteuning dvb s kaarten.
Gast Geplaatst: 22 februari 2005 Geplaatst: 22 februari 2005 nou het werkt eindelijk heb beeld op fta kanalen nu natuurlijk graag ook de rest ik heb de optie mdapi angevinkt en softcsa geinstalleerd. maar waar moet ik nu mijn plugins zetten en mijn softkey? en werkt er ook al iets voor de diseqcmotor? begint wel leuk te worden nu s4f
Decman Geplaatst: 23 februari 2005 Geplaatst: 23 februari 2005 Citaat: Ik krijg bij opstarten het volgende : CDVB: Opendevice is not s6full vervolgens is er een fout in regel 159,170 en 179 met de volgende mededeling c:\prg\prj\tivion\playerCtrl\Player_TTbudget.cpp Iemand een leuke suggestie om de boel aan de praat te krijgen of waar dit op wijst? thx Dan als ik me niet vergis wijst dit naar een stuurprogramma TTBudget (in Linux Modprobe budget) voor een WinTv kaart, het zij Nova-S PCI Rev. 1.1 of z'n grote broer WinTv Nexus. Ik hoop dat dit iets duidelijker maakt. Dreambox DM7000S, Echostar 2200 2CI, Skystar 2. Schotels: Triax 88 CM + DiSEqC Stab HH100 Rotor, Fixed Triax 66 CM.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen