Gast Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 Hallo iedereen<BR>2 vraagjes<BR>Heb net een 5400 gekocht.<BR>Interne cam neemt geen kaart aan heb softcell cam+2.09h.<BR>Steeds melding invalid card.<BR>Kaart is GW<P>Als ik de allcam installeer verlies ik dan de garantie, of is er een mogelijkheid om de originele soft terug te zetten.
Gast Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 Originele software is gewoon terug te zetten!! wil je kaartje kunnen gebruiken dan wel patchen!<P>Greetz<BR>Roxstar
Gast Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 Als ik hem patch heb ik dan nog garantie mijn 5400 is nog maar 3dagen oud???
Gast Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 Als je de kist in geval van garantie-gebruik nog kan un-patchen (dus orig. fw er weer op)is er geen probleem. Als dat niet kan en hij moet dus met patch terug naar de leverancier is het helaas-pindakaas)<P>En trouwens; drie dagen is niet zo jong meer hoor, de mijne was 50 minuten oud toen ik de patch erin zette <P>Have fun, dism
Sat2All Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 Garantie tot aan de deur, niet goed geld weg principe <P>Afhankelijk waar je hem gekocht heb krijg je toch garantie, lijkt me. Heb me daar eigenlijk nooit druk over gemaakt. Een beetje hobbyist patched 'm al als ie bij wijze van spreken nog in de doos zit.<P>Succes.<P>Groeten,<P>Sat2All ** Als echtparen echt paren hebben de echtgenoten echt genoten **
borsjea Geplaatst: 1 september 2001 Geplaatst: 1 september 2001 Humax kan deze garantie voorwaarden nooit hard maken alleen als de storing daadwerkelijk te wijten is aan een patch.<BR>Het nieuw burgerlijk wetboek beschermt de consument voldoende, reparaties vericht na de garantie periode maar binnen de normale levensduur van een aparaat dient men naar rato garantie te verlenen.
Aanbevolen berichten