Ga naar inhoud


kaartprobleem


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen<BR>2 vraagjes<BR>Heb net een 5400 gekocht.<BR>Interne cam neemt geen kaart aan heb softcell cam+2.09h.<BR>Steeds melding invalid card.<BR>Kaart is GW<P>Als ik de allcam installeer verlies ik dan de garantie, of is er een mogelijkheid om de originele soft terug te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je de kist in geval van garantie-gebruik nog kan un-patchen (dus orig. fw er weer op)is er geen probleem. Als dat niet kan en hij moet dus met patch terug naar de leverancier is het helaas-pindakaas)<P>En trouwens; drie dagen is niet zo jong meer hoor, de mijne was 50 minuten oud toen ik de patch erin zette laugh.gif" border="0 <P>Have fun, dism wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Garantie tot aan de deur, niet goed geld weg principe laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<P>Afhankelijk waar je hem gekocht heb krijg je toch garantie, lijkt me. Heb me daar eigenlijk nooit druk over gemaakt. Een beetje hobbyist patched 'm al als ie bij wijze van spreken nog in de doos zit.<P>Succes.<P>Groeten,<P>Sat2All cool.gif" border="0cool.gif" border="0cool.gif" border="0

** Als echtparen echt paren hebben de echtgenoten echt genoten **

Link naar reactie
Delen op andere sites

Humax kan deze garantie voorwaarden nooit hard maken alleen als de storing daadwerkelijk te wijten is aan een patch.<BR>Het nieuw burgerlijk wetboek beschermt de consument voldoende, reparaties vericht na de garantie periode maar binnen de normale levensduur van een aparaat dient men naar rato garantie te verlenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...