Ga naar inhoud


Set-up Humax 5400???


Gast

Aanbevolen berichten

Zo eindelijk heb ik dan de Humax 5400 ontvanger thuis.<BR>Nu alleen nog even istalleren, simpel dacht ik.<BR>Ik heb hem aangezet en krijg een scherm wat mij verteld dat ik een service moet instellen, ik druk op ok.<BR>Daarna krijg ik de kans om mijn antenne in te stellen.<BR>als ik dat doe de een op astra en de 2 op hotbird krijg ik na een paar seconden te zien Service search Fail (tuning fail)<BR>Wat nu?<BR>In het boekje staat hier niks over in.<BR>Ik heb een humax met een loader versie h2.08<P>Trouwens welke patch (heb ik van horen zeggen) heb ik hiervoor nodig, en waarmee kan ik patchen?<P>Tjonge tjonge wat een beginneling ben ik!<P>Mja wie was dat niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou, een heleboel vraagjes in 1 keer.<BR>Maar maak je niet druk , je hebt dit geweldige board gevonden en dat is stap 1 in het vergaren van alle benodigde kennis laugh.gif" border="0 <P>Op het eerste gedeelte weet ik niet veel te vertellen: Mijn schotel stond goed uit een analoog tijdperk en het was gewoon auto laten zoeken et voila; makkelijker is trouwens gewoon een settinglist van het web erin laden. kijk bv es in de lijst met links <-- naar bv de bovenste site van Duwgati, die heeft heel veel info over van alles<BR>Als je wilt patchen (d.i. je interne cam geschikt maken voor meerdere coderingen) kun je daarover ook alles vinden via dit board of de sites in de links-sectie <--<BR>Belangrijkste is dat je er wat tijd in wilt (en kunt) stoppen om dit board door te spitten laugh.gif" border="0 <P>Have fun, dism wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

eueue éérst begin je met het begin!!Installatie goed zetten enz.Als je schotel goed staat en je hebt alle zender erin staan dan ben je al goed opweg.Je hoeft geen kaartje erin te hebben je kan de vrije zenders zo ontvangen.Voor de rest zou ik "dat heb ik ook moeten doen"veel lezen op dit board.Je zult verbaast zijn wat allemaal kan met jouw Hummie.<BR>Veel succes!! wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Axelerator:<BR><STRONG><BR>als ik dat doe de een op astra en de 2 op hotbird krijg ik na een paar seconden te zien Service search Fail (tuning fail)<BR>Wat nu?<BR></STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>tja, dat had ik ook toen ik hem aangesloten had... je kunt dit gewoon ignoren en beginnen met AUTOMATISCH zenders te zoeken, je zult zien dat hij toch zender pakt..<P>ik kan natuurlijk niet garanderen dat het werkt, ik zeg alleen dat ik precies hetzelfde meegemaakt heb...<P>niks aan de hand dus.<BR>suk6!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...