Ga naar inhoud

uitvallen humax ????

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heeft iemand dit nog eens tegengekomen?<BR>Bij het op standby schakellen van de humax valt regelmatig volledig de spanning weg in de humax . Ik moet dan de achterste knop verschillende malen in en uitschakelen .<BR>Hij doet dit met verschillende softwares , momenteel heb ik voor zekerheid de officiele soft er terug ingezet , zonder patch en hij blijft dit doen , sporradisch na standby drukken valt volledig alles weg .<BR>Ik heb loader L1.37 en 1600000 .<BR>Ik vermoed dat dit een hardware probleem is .<BR>Omdat je bij het uitzetten een relais hoort schakelen en op dat moment valt dan de spanning weg .<BR>Het verveelende is dat hij dit niet continue doet , gemiddeld een op twee keer?<BR>Heeft nog iemand dit voorgehad ???<BR>Alle oplossingen zijn welkom??<P>Dank U confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb precies hetzelfde.<BR>Alleen krijg ik nog de melding rA voor hij uitgaat.<BR>Mijn oplossing is hem aan laten staan en alleen bij resetten even snel uit en aan.<BR>Niet optimaal, maar humax heeft het over een verkeerde trafo en dan zou ik hem moeten opsturen via de dealer.<BR>Daar heb ik geen zin in natuurlijk.<BR>Wie weet hoe lang hij dan weg is.<P>Coglio shocked.gif" border="0tongue.gif" border="0

Geplaatst:

Dit heb ik ook.<P>Had graag geweten waar het aan ligt.<BR>Graag een reactie als het verholpen is.

Geplaatst:

hier wil ik toch even iets over kwijt.<BR>De humax van begin topic is binnengebracht bij een leverancier en die heeft het probleem ook gezien , en weet je wat hij vertelde?<BR>Dat er een vierus op de humax zat dat via de cinedome zou erin geraken????<BR>Ik heb eens goed gelachen , maar hij bleef zeggen dat er reeds veel humaxen in italie zouden besmet zijn ?? <BR>Bestaat er zo een euvel of probeert ze ons wat wijs te maken??<BR>Ik moet wel even vertellen dat die humax waar het om gaat van een vriend is en niet van mij .<BR>PS. Die humax zal opgestuurd worden , weet iemand hoe lang zoiets duurt eer ze eventueel hersteld kan zijn.<BR>graag reacties aub

Geplaatst:

Heb gelijkaardig probleem met mijn 5100 en dan nog wel bepaald enkel en alleen wanneer ik overschakel op BVN valt sporadisch de spanning helemaal weg confused.gif" border="0 Dit gebeurt echter enkel en alleen de eerste keer na het aanschakelen. Mijn 5400 heeft echter een heel ander probleem. (zie nieuw topic)

==================================================

Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.