Ga naar inhoud


uitvallen humax ????


Gast

Aanbevolen berichten

heeft iemand dit nog eens tegengekomen?<BR>Bij het op standby schakellen van de humax valt regelmatig volledig de spanning weg in de humax . Ik moet dan de achterste knop verschillende malen in en uitschakelen .<BR>Hij doet dit met verschillende softwares , momenteel heb ik voor zekerheid de officiele soft er terug ingezet , zonder patch en hij blijft dit doen , sporradisch na standby drukken valt volledig alles weg .<BR>Ik heb loader L1.37 en 1600000 .<BR>Ik vermoed dat dit een hardware probleem is .<BR>Omdat je bij het uitzetten een relais hoort schakelen en op dat moment valt dan de spanning weg .<BR>Het verveelende is dat hij dit niet continue doet , gemiddeld een op twee keer?<BR>Heeft nog iemand dit voorgehad ???<BR>Alle oplossingen zijn welkom??<P>Dank U confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb precies hetzelfde.<BR>Alleen krijg ik nog de melding rA voor hij uitgaat.<BR>Mijn oplossing is hem aan laten staan en alleen bij resetten even snel uit en aan.<BR>Niet optimaal, maar humax heeft het over een verkeerde trafo en dan zou ik hem moeten opsturen via de dealer.<BR>Daar heb ik geen zin in natuurlijk.<BR>Wie weet hoe lang hij dan weg is.<P>Coglio shocked.gif" border="0tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier wil ik toch even iets over kwijt.<BR>De humax van begin topic is binnengebracht bij een leverancier en die heeft het probleem ook gezien , en weet je wat hij vertelde?<BR>Dat er een vierus op de humax zat dat via de cinedome zou erin geraken????<BR>Ik heb eens goed gelachen , maar hij bleef zeggen dat er reeds veel humaxen in italie zouden besmet zijn ?? <BR>Bestaat er zo een euvel of probeert ze ons wat wijs te maken??<BR>Ik moet wel even vertellen dat die humax waar het om gaat van een vriend is en niet van mij .<BR>PS. Die humax zal opgestuurd worden , weet iemand hoe lang zoiets duurt eer ze eventueel hersteld kan zijn.<BR>graag reacties aub

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb gelijkaardig probleem met mijn 5100 en dan nog wel bepaald enkel en alleen wanneer ik overschakel op BVN valt sporadisch de spanning helemaal weg confused.gif" border="0 Dit gebeurt echter enkel en alleen de eerste keer na het aanschakelen. Mijn 5400 heeft echter een heel ander probleem. (zie nieuw topic)

==================================================

Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...