Ga naar inhoud


Nieuw patch en Loader H2.07


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb al de nieuw 3.1 patch gezien maar weet niet of dat met mijn Humax5400 met Loader H2.07 zou werken. Iedereeen heeft het over Loader 2.08, Hoe gaat het verder met de oude spul?<P>Ik heb op dit moment the HIC1.01.10+ patch.<BR>Heeft er iemand een idee hierover?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb die van mij nog steeds niet aan het draaien (zie board) maar ik ben hier al zo vaak goed geholpen dat ik mijn schuld maar eens zal inlossen.<BR>Ik zou als ik jou was eerst eens met search zoeken op dit board onder humax en software.<BR>Het komt er op neer dat je eerst de nieuwe software officiele op je hummie moet zetten en dan de patch er overheen zonder loader zit er meestal niet bij maar ik heb ze ook al gezien met. (mijn mening niet doen, alleen altijd de loader van de officiele humaxsite gebruiken!!!!) Nu welke loader, op je tvscherm kan je dit vinden. (schrijf die gegevens op!) Je zegt dat je een H2.07 hebt dan moet je de H2.08 Denk er om, met de loader klooien (verkeerde of niet goede) is je hummie verklooien. Als je die van de officiele site download dan heb je gelijk de nieuwe update van de hic. Dan pas de patch er overheen. 3.1 schijnt het erg goed te doen. Sommige zeggen dat je de patch ook met een h2.07 kan laten draaien anderen zeggen dat je dat niet moet doen. Mijn mening is dat de laatste gelijk hebben, let wel, mijn mening. Waarom? Omdat ze die nieuwe loader niet voor niets hebben gemaakt (humax), De meeste hebben een h2.08 en ik heb hier over geen klachten over gehoord de patch wordt dus ook getest met die loader. Na de patch zou ik weer de settings er in laden. Je kan 2 dingen doen. 1 je oude settings (wel voor je de nieuwe loader installeerd uit je humax halen!) of er een downloaden van een site en die installeren. En denk er aan de goede loader voor jouw hummie loaden. Wat ik tot nu toe heb begrepen maakt het niet zoveel uit wat je doet met je hummie als je maar niet de verkeerde loader er in stopt. En als je daar echt zeker van wilt zijn dan haal je die alleen van de officiele humax site wel opletten er staan er 4 voor de 5400. Zoek daar de juiste uit voor jouw humax en die laden dan heb je geen probleem.<BR>Doe je dat niet kan je hem wegbrengen of weggooien hij doet dan niets meer en jij kan er dan niets meer aandoen alleen de vakman of de fabriek.<P>Succes en lees het board goed door!<BR>Mocht iemand nog iets weten voor mijn probleem of het niet eens zijn met me dan hoor ik het graag. <BR>Humpty D.<P><BR>Zo, en dan nu eerst weer het dak op.<BR> laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...