Ga naar inhoud


Zenders laden -> error limit reached


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb de laatste Pet file gedownload naar mijn hummie en wilde handmatig nog een paar zenders toevoegen, dus ik liet mijn hummie zoeken de gewenste zenders kwamen te voorschijn en druk op ok, fout !! Limit reached mad.gif" border="0 vorige petje er in en opnieuw zoeken en nu lukt het wel om ze op te slaan.<BR>Gebruik 1.03.06p met humbox 4, probleem doet zich voor bij humbox 3 als set-edit.<BR>Komt dit door de name protection ?<BR> frown.gif" border="0frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het lijkt dat het geheugen op een of andere manier vol geschreven wordt.<BR>Zet je met Humbox 3 als 4 een pet file van terug er in dan geen probleem ( 17 aug in die buurt )ook bij het snel zoeken direct klaar, hij gaat langs geen van de transponders, doe je dit met de en oude pet file dan gaat dit wel.<BR>Volgens mijn is de Viewer file de gesorteerde file van Petje, denk ik.<BR>Ik denk verder, volgens mijn wordt in de laatste file iets van data overschreven dat had moeten blijven staan voor het zoeken van de zenders. confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is dit een probleem van de firmware 1.03.06. Gisteren had ik het zelfs na dat ik de Humax een volledig nieuwe scan had laten maken (dus eerst leeggegooid...), en daarna bij het sorteren (nog steeds op de Humax, dus niet op de PC) een kanaaltje teveel weggooide. Toen ik de Humax nog een keer een search liet doen, kwam hij ook met die zelfde melding...<P>Ik heb PH2.4 er weer opgezet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is de lijst met een ander programma bewerkt, volgens mijn ligt het niet aan de firmware maar de indeling van de zenders. Want waarom doet de oude Pet file wel goed en de nieuwe niet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Antwoord wat ik hierover kreeg van Humax Support:<P>Dear Sir, <P>Thank you for your email. <P>I have tested the problem before and have not been able to recreate the <BR>problem. What I suggest you do is to remove your channel list <BR>completely and then rescan the channels, when doing this please make <BR>sure that you always use the same ANTENNA ALTERNATIVE> <BR>To remove the channels please use one of the following methods: <BR>1. <BR>Goto MENU--> INSTALLATION--> SERVICE ORGANISING--> ORGANISE NETWORKS <BR>Press the RED (i) button on the RCU on each Network on the left column, <BR>when all our highlighted press OK to delete. <P>2. <BR>Install the Formula V3 program onto a PC and connect the PC to the <BR>receiver using a NULL MODEM cable, then download a blank Channel List <BR>which will remove all the channels. <P>Ik ga het vanavond proberen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...