Ga naar inhoud

Humax 5400 vastlopen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb mijn Humax vorige week gekocht en ik merk dat hij regelmatig vast loopt. Kan iemand mij vertellen wat de oorzaak is. Die is al in de winkel gepatched. De Loader is versie H2.08 Softcell is +CAM PH3.1 en Euro1 chip versie is NEC V2.1<BR>Al vast bedankGroetjes Ton

Geplaatst:

Zelfde Probleem na laatste update HIC-10306PHplusCAM_3.1. Humax doet helemaal raar display knippert alle ledjes gaan branden.<BR>Is alleen met schakelaar op achter kant te resetten na een paar minuten uit dan weer aan. Vreemd iets ???

Geplaatst:

Vastlopen doet ie niet,alleen ontzettend<BR>traag met overschakelen naar andere zender..<BR>Misschien te maken met Goldcard???(is veel langzamer)<BR>gr hf

Geplaatst:

Wat vastlopen doet hij niet,doet ie wel degelijk in alle vormen wat betreft software en kaart.Maar ik heb toen de officiele software terug gezet en daarna de onofficiele .En het is nu een stuk beter met zappen.Wel toch nog af en toe nog vastlopers zeker na langdurig schakelen!

Geplaatst:

raar ik heb ook een nieuwe 5400, zelf gepatched met 3.1, Fun (paarse kaart )gemaakt en het loopt allemaal KLASSE<BR>groeten laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.