Ga naar inhoud


Cinedom switching


jonas

Aanbevolen berichten

Hi,<P>ik heb mijn hummie 5400 vandaag nog eens opnieuw gepatched, eerst weer de originele 1.03.06 en dan de 3.1+nl (fixed van iwan) erover heen gedraaid, en de settings van pet123 erin gezet.<BR>Nu is het zo dat tijdens het zappen binnen het cinedom pakket van pw, er vaak de rode balk komt.<BR>Let wel: dit is dus binnen het pw pakket, er word niet van coderingsysteem veranderd!<BR>Vaak betekend van de ongeveer 20 kanalen, gaan er tussen de 5 en 10 op rood.<BR>Heeft dit iets met de 3.1 patch te maken? Maar ik meen me te herrinneren, dat alleen problemen optreden als men van coderingssysteem switched?<BR>Ik gebruik zowel ds9 (502) op een silvercard, alsook de fun3in1 files (2.1 versie)op een funsmartcard.<BR>Wie weet of er andere files zijn voor ds9 of fun3in1 waar dit problem niet voorkomt?<BR>Of ligt het toch maar alleen aan de 3.1 patch???<BR>Rest gaat redelijk, c- gaat goed, de kaas, pees en de tees gaan ook goed tot redelijk. Als hier problemen optreden, is het echt niet te vergelijken met de cinedom black-outs!<P>Wie weet de oorzaak, en wie weet een oplossing?<P>greetz<P>Jonas<p>[ 01-09-2001: Message edited by: jonas ]

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met de rode balk is het meestal zo,<BR>geen uitzending of gecodeerd...<BR>Bij mij komt het niet voor,als ik binnen<BR>het pakket van cinedom blijf.<BR>Ik heb 10se5ir van Duck op goldcard met3.1<BR>patch,ALLEEN zit ik met probleem:Zogauw F1<BR>op PW begint krijg ik de rode balk...<BR>Als er iemand is,die dat kan verhelpen,mag<BR>over de rode LOPER.<P>gr hf wink.gif" border="0 Blijf lachen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,<BR>het probleem met de rode balk is niet te wijten aan het feit dat er niet uitgezonden word. Tussen de films door draait pw trailers. Er is dus een constant tv signaal aanwezig.<BR>Als ik enkele malen heen en weer switch dan komt er toch uiteindelijk wel beeld.<BR>Dus ik vermoed dat het aan die 3.1 patch ligt.<BR>Over de Cinedom-EPG is het bekend dat alleen die zenders die op 1 bepaalde transponder (ik heb effe vergeten welke dat was) zitten alleen epg doorgeven. De anderen worden oftewel niet gezien door de hummie of niet gezonden door pw.<P>Ik ga maar eens een goldwafer bakken met de ir-sec files van duck. Misschien loopt het beter hiermee.<P>greetz<P>jonas

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

switch van audio (taal) eerst had ik ik nooit beeld en toen ging ik spelen en ik had beeld misschien is dat de oplossing .<BR>voor je formule 1 probleem <P>Greetz <BR>skunk <P><BR><BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">code:</font><HR><pre> </pre><HR></BLOCKQUOTE><p>[ 02-09-2001: Message edited by: skunk ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...