Ga naar inhoud


Cinedom DLX geen geluid


Gast

Aanbevolen berichten

Op mijn humax met loader H2.08+patch 2.4NL gebruik ik Alfredofiles, maar ik heb geen geluid op Cinedom DLX. Verder werkt alles prima!<P>Heeft iemand hetzelfde probleem of ligt dit aan PW zelf?? confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou je moet dus inderdaad wel 1.03.06+ 3.1patch hebben om Dolby Digital te kunnen ontvangen op Prem DLX. Maar je hebt dan alleen geluid als je je ontvanger via de digitale uitgang op een Dolby Digital versterker aansluit ! <B>*NIET*</B> via de analoge (of scart) aansluiting. Daarvoor zul je toch echt een andere audiostream moeten kiezen (= taal wijzigen)<P><BR>@kweetnie: Grappig dat we bijna op <B>PRECIES</B> het zelfde moment de reply verstuurde smile.gif" border="0<p>[ 02-09-2001: Message edited by: Ian Work ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mike30 <BR>het klopt wat je daar zegt maar ik heb een tijdje terug ergens op de board gelezen dat het met de nieuwe patch en zelfs vanaf s/w 1.01.10(te lezen op officiele humax site)deze probleem verholpen moest zijn.<BR>ik heb de 1.03.06+ 3.1patch en het werkt nog niet <BR>het zal wel een kwestie van tijd zijn<P>" lets be patient "<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...