Ga naar inhoud


NL +CAM 3.1 van 2 september 2001


Gast

Aanbevolen berichten

Voor die er geen genoeg van kunnen krijgen heb ik vanmiddag een nieuwe fix van de +CAM 3.1 met Nederlands menu op de server gezet.<P>Nogmaals heb ik de complete file doorlopen en naar aanleiding van tip Planet Hemp changes gemaakt in de NL versie.<P>De tekst vertaling is nog steeds van Crazy Ivan.<P>dank aan: Planet Hemp, Crazy Ivan.<P>De nieuwe NL versie is reeds getest, het wegkrijgen van schakelproblemen met PW zal pas in 3.2 versie verholpen worden, deze staat nl. los van de vertaling.<P>Je kunt voor een compleet "schone" load:<BR>eerst originele Humax firmware, daarna de 3.1 + CAM NL en dan de settings erin zetten.<P>p.s. een positieve bijdrage m.b.t. aanpassingen zijn gewenst.<P>s.v.p. GEEN rechtstreekse links naar de file zelf, als je wil linken doe dit dan via:<BR> <A HREF="http://humax5400.***geen-reclame***.nl" TARGET=_blank>http://humax5400.***geen-reclame***.nl</A> <P>met vriendelijke groet.<BR>c-ya !<P>Viewer

Link naar reactie
Delen op andere sites


He,Viewer.<BR>De schakelproblemen naar PW F1,ligt volgens mij niet alleen aan jullie fixed-cam,maar aan de Duckfiles 10se5ir...<BR>Heb vanmiddag de strhs1008-files op goldcard gezet en heb de hele wedstrijd op Premiere gezien.<BR>Dit zijn mijn bevindingen,als je kunt,doe er wat mee.<P><BR>gr hf wink.gif" border="0 Blijf lachen allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan best zijn dat je nieuwe "files" een beter resultaat geven dan de "oude".<P>Ik gebruik de files die je noemt niet en kan derhalve geen zinnig antwoord geven.<P>Waar ik wel wat over kan zeggen is de +CAM,<BR>de schakelproblemen leken vaker in de NL voor te komen dan in de Hemp versie, dit hoop ik nu gereduceerd te hebben.<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Originally posted by alte2:<BR><STRONG>een vraagje , hoe komt het toch dat na een aanpassing ( fix ) de HDF file kleiner is geworden ???????<BR>Is er dan iets uitgelaten ???<P>groeten</STRONG><P>@ Dat de nederlandse taal kleiner is laugh.gif" border="0<P>Groetjes shocked.gif" border="0<P> smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb patch net ingeladen, had doorvoor de engelse 3.1 erin. loopt bij mij eigenlijk hetzelfde. heb vervolgens maar even 2.4nl erin gezet, omdat ik toch las dat die sneller en beter zou schakelen en inderdaad laugh.gif" border="0 dat is ook mijn ervaring: minder resets, minder op- en neer schakelen ivm rode balk en sneller schakelen. echter wanneer er de rode balk zich voordoet is ie wel hardnekkiger! draai trouwens met fun 3in1_2.3. mischien dat dat het ook kan zijn??<P>Have fun, dism wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor late reactie, had een etentje, maar ...;<P>Zoals gezegd; schakelproblemen (die overigens los staan van NL versie en nix met vertaling te maken hebben) zijn in 3.1 + CAM zowel in de duitse versie als in de NL vertaling NIET 100%.<P>Deze truuk moet in -BIN-1 opgelost worden, het 2e gedeelte van de RAW files firmware bevatten o.a. de tekts-regels voor het menu.<P>Buiten (zeer kleine) aanpassingen is het zo (Planet Hemp opmerking) dat de Ivan vertaling (en niets ten nadele van Ivan !!!, want anders moet je zelf maar eens de editor pakken en een paar uur gaan zoeken en typen) tekstlines laat eindigen op '20' deze dienen altijd op '00' te staan, en stonden een paar honderd keer op '20', deze zijn zowieso nu rechtgezet n.a.v. Hemp opmerking.<P>Dit was een k.u.(t)- klus omdat massale bewerking niet mogelijk was, hierbij krijg je wel meteen respect voor Hemp en Ivan, voor zover je die niet al had.<P>p.s. 'k sta open voor (opbouwende) kritiek.<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Viewer et al: voor jullie. Een stuk werk dat veel geduld heeft gekost en waar - naar ik aanneem - veel nederlanders gebruik van zullen maken. Natuurlijk zitten er nog schoonheidsfoutjes in, dat is toch niet erg. <P>Mijn opmerking inzake de taalinstelling is ook opbouwend bedoeld en zeker niet als verwijt of als negatieve kritiek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik ook niet als zodanig ervaren.<P>had het er even als voorzorg bijgezet omda'k nogal wat reacties lees op werk van anderen.<P>het is een hobby, dat houdt in dat mensen het leuk vinden om de zaken uit te zoeken en te komen tot oplossingen.<P>dat deze privé zaken gedeeld worden door ze op het net te plaatsen is geheel uit eigen vrije beweging, postieve bijdrages (ook kritiek) werkend stimulerend, domweg afkraken remmend. That's all.<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik las ook in een nieuwsgroep (nl.media.satelliet) dat iem. forse kritiek had op de - in zijn ogen - slechte vertaling. Deze persoon heeft zelf een - naar zijn zeggen - een betere vertaling gemaakt. Zijn bestand (patch cam3.1) is te vinden op: <A HREF="http://www.freisland.nl/humax.htm" TARGET=_blank>http://www.freisland.nl/humax.htm</A> <P>Saillant detail: als je die url opzoekt geeft hij zelf enige tekortkomingen (van zijn patch) aan. frown.gif" border="0<P>Ik heb die patch van hem nog niet geprobeerd.<BR> laugh.gif" border="0 of mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...