Ga naar inhoud


NL +CAM 3.1 van 2 september 2001


Gast

Aanbevolen berichten

sommige mensen zouden wat vaker naar zichzelf moeten kijken onder het motto;<BR>als je denkt dat stilstaan vooruitgang is....<BR>waarom zou je dan moeite doen?<P>als er iemand is die het leuk vind om als<BR>ie z'n hummie op ned2 zapt er een zwaailicht gaat branden en hij realiseerd dat, dan ben ik trots op<BR>die persoon, maar geloof mij hij zal bekritiseerd worden.<BR>kijk maar naar de 'grote' pioniers op dit gebied (Ph, Tb, ea.) <BR>in de ogen van anderen doen deze mensen toch niets goed dus ik vind het nog steeds een prestatie dat deze mensen<BR>uberhaubt nog(de moeite nemen om) dingen met ons 'delen'.<BR>En over al die 3.1(.2)Ph(of nl) versies, als wij ze niet testen en(reëele)feedback geven hoe kan het dan ooit zo worden als 'wij'dat willen, telepathie is nog steeds niet bewezen.... en persoonlijk vind ik de +3.1PH wel lekker lopen, en ja hij loopt wel eens vast maar ondertussen zap ik wel over VIER verschillende coderingen heen waar ik anders wel VIER verschillende CAMS voor had moeten kopen, en ja met al die firmware en patch versies heb ook ik met sommige tests het risico gelopen m'n 5k4 naar de eeuwige jachtvelden te helpen maar was dat zo gebeurt dan had er alleen iemand anders maar baat van gehad(en een winkelier trouwens ok, dus je ziet maar, zo hou je elkaar in stand)iedereen die iets over iemand anders te zeggen heeft mag eerst ff lekker goed naar zichzelf kijken en dan pas......<P>iemand denegreren is niet moeilijk<P>iemand motiveren wel<P>al jullie die mensen denegreren, motiveren anderen om te enoveren<P><BR> <P><BR>gelukkig zijn er wel echte liefhebbers, en die herkennen elkaar....<P><BR>sorry als dit niet helemaal 'forum-correct' is maar sommige dingen moeten gezegd worden<P>x....respect....x

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bravo Viewer, petje af voor het programeer werk. <BR>Wat bedoel je met een schone load?<BR>Is dat met een loader h2.08 met hic of alleen de hic. (H2.08 heb ik al)<BR>En dan in beide gevallen de patch en settings er over heen natuurlijk.<BR>Ga de patch vandaag proberen en meld mijn bevindingen aan je.<BR>Via zal wel niet lukken wat mijn schotel draait nog steeds niet. (heb hem maar zolang op astra gezet)<P>Groet,<BR>Humpty D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank.<P>is geen programmeer werk hoor, da's van Hemp, daar mogen alle credits heen.<P>Ivan heeft het typewerk (NL) gedaan, en dat is ook een berg werk, petje af want daar krijg je behoorlijke R.S.I. en vierkante ogen van, gezien het tempo waarin hij dit doet !<P>Ik heb slechts wat zitten typen, om als tip van Hemp de teksten in de file af te sluiten.<P>Ik zou ook nu het nut niet inzien van vertalen, dit doet Ivan en dat doet ie goed.<P>Waarom allemaal het wiel uitvinden ?<P>Met een "schone load" bedoel ik dat je alles opnieuw erin zet:<BR>- originele Humax Firmware<BR>- 3.1 patch<BR>- settings<BR>(ook in die volgorde)<P>Er zijn mensen die hier goede ervaringen mee hebben (zie boards), ikzelf heb nog steeds zo nu en dan zap problemen op PW. Of dat dus echt helpt en bij iedereen ? geen idee.<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil toch ook even mijn zegje doen op dit onderwerp. Ik ben nu slechts 1 week bezig met deze geweldige hobby en zodoende dus ook aanwezig op dit geweldige board. Ik heb inmens respect voor de mensen die erg veel tijd stoppen Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de een of andere manier is mijn vorige posting niet voledig opgenomen frown.gif" border="0 <BR>Wat ik kwijt wilde is het volgende:<BR>Ik ben erg nieuw op dit board en doe sinds een week mee. Ik weet erg weinig, maar Ik lees veel, probeer alles uit wat ik lees en zie het zodoende als een steun richting degenen die mij van dienst zijn om feedback te geven op evt. nieuwe patches. Ik bedoel dit absoluut niet als kritiek, maar help zo degenen die veel werk verrichten. Ik heb veel respect voor mensen als Viewer, Toxic(Q) en Duwgati en hoop in de toekomst, als bepaalde zaken ook mij duidelijker worden een bijdrage aan deze fantasische hobby te kunnen geven. Tegen al die mensen die dit board tot een succes maken: ga zo door laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>have fun, dism wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze discussie en file ken ik;<P>is voortgekomen uit kritiek naar Crazy Ivan die op Satnerds voor duitser werd uitgemaakt door taalfouten.<P>ik denk niet dat dit een goede manier van communiceren is en distancieer me verre van deze discussie; we zijn met een hobby bezig; een ieder met een constructieve postitieve bijdrage is welkom.<P>iedereen die kennis heeft van editting van deze files weet dat er aardig wat tijd in gaat zitten, nogwel belangenloos (!).<P>persoonlijk kan ik me hierbij aansluiten;<P>"Great minds discuss ideas; <BR>Average minds discuss events; <BR>Small minds discuss people" <P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het helemaal met de opmerking<BR>van dism eens <BR>ik heb ook de nieuwe engelse versie erin zitten <BR>maar ik denk dat ik vandaag weer terug ga<BR>op mijn oude versie 2.4<P>ik heb elke keer als je van provider wisseld<BR>dat ie elkekeer de melding smart kaart extr<BR>smartkaart acc geeft heel erg verveeeelend<P>dit had de 2.4 versie toch niet en schakelde veel vlotter <P>dus mijn conclusie <BR>ik ga weer terug naar 2.4<BR>mijn configuratie is<BR>hum 5400 <BR>in irdeto slot ird file van beamer<BR>aston 1.5 met strsh file <P>veel succes met de nieuwe versie's<P>mazzel wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook weer voledig mee eens (dism)<P>ik zit nu op de oude 2.3 patch <BR>ik moet eerlijk zijn, deze werkt veel beter <BR>(altans voor mijn config)<P>dit is alleen maar info voor onze mannen <BR>die dit allemaal voor elkaar krijgen <BR>petje af .<P>als men geen feedback krijgt en alleen maar<BR>zegt dat het goed werkt weet men ook niets <P>zodra de nieuwe patch er is draai ik hem er in en laat ik mijn bevindingen weten, <P>de ga roetten tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>Ik zou nog even wat laten horen over de vertaling. Ik weet niet of het aan de vertaling ligt of aan 3.1 maar bij de contrast instelling mis ik wat als ik een andere contrast instelling wil instellen.<BR>En bij het motor menu mis ik reset en nog wat dingen in beide gevallen zijn het lege vakjes. Nogmaals ik weet niet of het 3.1 is of de vertaling. Wat zijn jullie ervaringen?<P>Humpty D.<P>Niet dat ik wat aan die motorsturing heb want ik heb nog steeds de zelfde problemen met die stab. laugh.gif" border="0frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit wil ik even kwijt ik ben het helemaal eens met viewer men is er niet van bewust hoeveel werk het is om zo`n patch te maken en om er aan te sleutelen en die mensen delen<BR>met ons deze patch, waarvoor IK die mensen heel dank baar ben het is een heel veschil of dat je je ervaring vertelt over de patch of dat je hem volledig af kraakt.daar zit een heel verschil in.GA ZO DOOR JONGENS MET HET GOEDE WERK IK WAARDEER HET HEEL ERG DAT JULLIE JE NOG STEEDS INZETTEN !!!!!<BR>groetjes BERT © laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...