Gast Geplaatst: 6 februari 2005 Geplaatst: 6 februari 2005 Mijn Italiaanse oom wil graag een FTA Italiaanse zender (Videolina) in zijn Philips DSX7072 hebben maar als ik de kanalenlijst bewerk met Mediasat Editor Studio 2.6 of andere programma's en 'm vervolgens met de OSlink terugschrijf naar de ontvanger dan hangt de ontvanger zich op wanneer ik naar dat nieuwe kanaal zap. De zender geeft wel gewoon beeld en geluid, maar de ontvanger reageert totaal niet meer op de afstandsbediening. Zodra ik de ontvanger uitzet en daarna weer aanzet, start hij op een andere zender op. Als ik dan weer naar die toegevoegde zender zap begint het verhaal weer van voren af aan. Ik heb ook geprobeerd om via het menu van de ontvanger kanalen handmatig toe te voegen. Ik scan dan de transponder in waarop Videolina wordt uitgezonden (11137 Ghz). Vervolgens sla ik de nieuw gevonden zenders op en schakel de ontvanger in standby. Als ik daarna naar Videolina zap hangt de boel weer. Ik had gehoopt dat er een kant en klare kanalenlijst te vinden was waarin zich al die Italiaanse FTA kanalen bevinden, maar helaas ontbreekt altijd Videolina. Ik gebruik de laatste firmware van $#@%!%#$#@#! met bijbehorende kanalenlijst. Ik ben dus ook geholpen met een up to date kanalenlijst (en eeprom) waarin zich Videolina al bevindt. Deze zender is pas verhuisd naar een andere frequentie. Het liefst zou ik in die kanalenlijst alle FTA Italiaanse zenders hebben zitten van de Hotbird. Wat doe ik fout? Of wie kan mij helpen aan een up to date kanalenlijst met Videolina, Sardegna Uno en nog meer van die zenders?
Gast Geplaatst: 7 februari 2005 Geplaatst: 7 februari 2005 ik heb wel een kanalenlijst waar ze in staan. mail me maar even
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen