Ga naar inhoud

Humax 5400 Ingebouwde Harddisk

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Allemaal,<BR>ik heb me laten vertellen dat ze bezig zijn (Wie Geen Idee) om de Humax 5400 om te bouwen met interne harddisk.<BR>Kijk, persoonlijk zou ik het er gelijk voor over hebben om mijn Humie te voorzien met een harddiskje van 40 GB om het een en ander zo op te nemen.<BR>Maar de vraag is:<BR>KLOP DIT GERUCHT JA OF NEE.<BR>Nee : evengoedevrienden<BR>Ja :Waar,Hoe,Hoeveel Eurooos,Hoelang.<P>Groetjes Hans.

Geplaatst:

Volgens mij kan je niet zommaar even een humax 5400 voorzien van HD .<BR>Maar of ze er mee bezig zijn tja ik geloof er toch niet veel van .<BR>Mischien weet iemand het wel smile.gif" border="0) wink.gif" border="0

Geplaatst:

Lijkt me niet. Moederbord moet worden voorzien van IDE interface of SCSI. Is het board niet op voorbereid. Denk dus dat het bij geruchten blijft.<P>(Wat natuurlijk niet wil zeggen dat een knappe hobbyist dit niet voor elkaar kan krijgen)

Geplaatst:

Ik heb wel vernomen dat er begin volgend jaar door de fabrikant een Humax 5400 met harddisk zal worden vervaardigd.<P>Groeten,<P>Sattaz

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.