newbier Geplaatst: 7 februari 2005 Geplaatst: 7 februari 2005 Hoi, Ik heb een vraag namelijk ik wil een formulier maken in word. Als ik dan mijn gegevens heb ingevuld en het document sluit wil ik dat hij automatisch een paar "kern woorden" uit het document gebruikt voor de bestandsnaam. Is dit mogelijk? Groeten Newbier
Gast Geplaatst: 7 februari 2005 Geplaatst: 7 februari 2005 Bij mij doet ie automatisch een voorstel m.b.t. de titel en daarbij gaat ie uit van het eerste dat ie tegenkomt in het document.. Dus toets in kleine lettertjes de naam van jedocument als eerste erin. Desnoods in witte letters/witte achtergrond zodat ze niet zichtbaar zijn in andere programma's. Of gebruik goeie openers voor je bericht waarin de titel staat.
newbier Geplaatst: 7 februari 2005 Auteur Geplaatst: 7 februari 2005 Hoi, Die oplossng gaat niet werken omdat het steeds iets anders kan zijn wat ik wil gebruiken als bestandsnaam. Eigenlijk zou het zo moeten zijn dat wat ingevoerd is in 2 invoervelden als bestandsnaam overneemt. Groeten Newbier
Gast Geplaatst: 7 februari 2005 Geplaatst: 7 februari 2005 Je kunt mbv VBA de documenteigenschappen invullen. Weet niet meer precies welke, maar ik geloof dat-ie de titel standaard suggereert als bestandsnaam.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen