Ga naar inhoud


premiere


Gast

Aanbevolen berichten


Je hebt enkel de All Cam patch nodig, die kan je vinden in de DLMaster sectie van deze site en tevens heb je een orginele PW card nodig, ofwel een GW die je programmeert met de PW file die je bv. vindt bij Beamer of ergens anders op het web. Indien je nog meer informatie zoekt, stuur dan een PM dan zal ik de files doorsturen.<P>Humaxuser

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke ontvangerheb je?Hummie5400 moet gepath worden zodat je met de ingebouwde cam irdetto-Seca -Via kunt ontvangen.Of je moet een irdeto cam kopen 4.6/4.7 als ik mij niet vergis<P>Premiere gebruikt irdeto code!<BR>Greetzz <BR>MaRRaD<p>[ 03-09-2001: Message edited by: MaRRaD ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by svetik:<BR><STRONG>Niet helemaal juist MaRRaD, Premiere World gebruikt BetaCrypt, en is afgeleid van Irdeto. Is wel bijna identisch.<BR>Groet wink.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><BR>Wat is dan het verschil?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<P>Welke programmer heb je ?<P>De All Cam patch van Crazy Ivan is al OK,<BR>nu enkel nog een Goldwafer en een PW file en bakken maar. De file kan ik je toesturen via je E-mail adres<P>Humaxuser

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb wel een goldkaard en een piccard gold 1.1.<BR>Ik heb je net via een pw mijn email adressen toegestuurd.<BR>Dus het zitt in de codes van mijn kaart als ik het goed begrijp.<BR>De patch van de ontvanger is al goed.<BR>Sorry voor mijn botte begrip, maar ik begin net.<BR>Ik heb een mastercrd programmer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Axelerator:<BR><STRONG>Waarmee codeer ik dan betacript?</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><BR>Met de allcam path we zijn nu aan versie 3.1<BR>Werkt bij mij goed met de ds9 kaartjes ik heb wel de Engelse versie in geladen<BR>je moet wel opletten als je gaat patchen loader enzo info vindt je als je in de zoek functie gebruikt van het board.<BR>Je kan ook een irdito cam kopen maar dat zou ik niet doen ze zijn nogal kostelijk <BR>Greetzz<BR>MaRRaD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een zip bestand met daarin 3 files toegestuurd gekregen.<BR>Daarin zitten fcardeep04.HEX v34_mast.hex WinPhoenix Loader.hex.<BR>Nu snap ik niet hoe ik dat op een goldkaart moet programeren.<BR>Wat is de pic file en wat is de eprom?<BR>Waarom zijn het 3 files en geen 2?

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Axelerator:<BR><STRONG>Waarmee codeer ik dan betacript?</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>@Axelerator:<BR>Irdeto decodeer je met de ingebouwde Irdeto<BR>met een 5400 in niewe toestand:-)))<BR>BetaCrypt pas als je de patch van oa. PH erin hebt!<BR>GR.

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...