Ga naar inhoud


Ivan fix 3.1 beta release


Gast

Aanbevolen berichten


Ik heb de fix van na 18.00 erin gezet(eigen risico) en ik kan zeggen jullie hebben weer wat gewonnen.Het schakelen tussen alle providers gaat perfect.Alleen tussen een willekeurige provider en pw is iets minder.Maar ik heb hierbij tot nu toe nog geen vastlopers mee gemaakt dat ik de hummie moest uitzetten,voorheen wel!Wat ook beter werkt is dat als je nu cinedome de luxe kiest je eerst de engelse versie krijgt en dat je dan zelf kan kieze of je 5.1 wilt, werkt dan ook meteen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dikke shit hier....<BR>off. firmware geladen daarna de fix van Ivan (3 sept 2001) en daarna de settings.<BR>Resultaat: alle C+ NL zenders zijn goed te zien behalve NGC en Animal Planet. Overige zenders (Taq. Kiosque Palco e.d. krijg ik de rode balk. Ook mijn piccard II opnieuw geprogt... zelfde resultaat. Oude patch, die het voorheen goed deed, teruggezet en nu ook de rode balk net zoals met de fix van Ivan.<P>Wat kan ik nu nog doen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

wellicht is het handig om in feedback aan te geven:<P>1. ID type Humax<BR>2. CI of CA slot, Cardtype, file<BR>3. Settings<P>de ervaringen zijn nogal uiteenlopend en wellicht helpt het in de terugkoppeling.<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

System ID 016.0600<BR>loader software H2.08<BR>h/w version oak I&II 2.1<BR>s/w version hic 1.03.06<P>Voorheen stond er achter 1.03.06 het plus-teken (+). Nu dus niet, zou de patch dan niet geladen zijn.... Hoe krijg ik dat wel voor elkaar want ik heb al tig dit geprobeerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik moet je eerlijk zeggen dat ik me geen gepatchte versie kan herrineren zonder<BR>dat + teken. <BR>gebruik je HumaxControlCentre?<BR>lijkt inderdaad wel op de patch er niet lekker doorkomt..<P>sccss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het betawerk van Ivan ook maar eens getest:<P>Er is zeker vooruitgang geboekt op schakelgebied, alleen op canal+16/9 krijg ik de foutmelding dat mijn kaart geen rechten heeft voor deze service. Na enig zappen doet hij het echter wel. M.n Palco 16/9 schakelt nu weer goed.<BR> <BR>Dit probleem treedt bij mij echter alleen op bij de 3in1 Funcard, niet bij de 5x10 Goldcard (was echter ook al zo bij de vorige patches). Is dit probleem bekend? Misschien dat de schakelproblemen ook wel eens in de Funcard 3-1 file kunnen zitten?<P>Over de aanpassing in de EPG kan ik weinig zeggen, heb geen idee hoe snel dit eigenlijk zou moeten werken, het duurt gewoon effe lang ?<P>Mijn Systeem:<P>System ID 016.0600<BR>loader software H2.08<BR>h/w version oak I&II 2.1<BR>s/w version hic 1.03.06+<P>Klasse werk Ivan en overige SatFreaks, vooral doorgaan!<P>PS: Mijn schakelproblemen zijn grotendeels opgelost na het installeren van de FINAL versie ! Alleen het schakelen van en naar Stream werkt niet echt lekker? --> Ogenschijnlijk nu ook opgelost na opnieuw proggen van settingslijst!<p>[ 04-09-2001: Message edited by: piet huibers ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

gisteravond nieuwe update 3in 1 funcard geprogged van eendje, gebruik hummy 5400 patch<BR>ontvang nagenoeg alles, alleen palco en alle viacess progr. op sirius niet! Schakel probleem of .....<BR>iemand zelfde ervaring?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...