Ga naar inhoud


Final release +CAM download 04-09-2001


Gast

Aanbevolen berichten


Ja, hierbij de eerste feedback. Mijn aanvankelijk schakelproblemen met de FUNCARD op C+16/9 zijn nu verholpen (zie vorige topic). <P>Heb nu echter nog problemen met schakelen naar Stream en wanneer ik van Stream terug wil naar T, P of C? --> Nu ook opgelost, settingslijst opnieuw gedownload.<P>Verder heb ik met mijn Hummie nog nooit zo snel gezapt!<P>M.a.w. knap werk jongens!<p>[ 04-09-2001: Message edited by: piet huibers ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaarne feedback zsm. aan mij doorgeven!<BR>Heb de f/w zelf getest met DS9 en GW!<P>Fun3in1 kan ik zelf helaas niet testen dus gaarne daar feedback over!<P>Laatste versie is van 4 SEP 2001 en kan je downloaden via Viewer of via mijn eigen website....<P>Let op!<BR>Er bestaan 2 verschillende Humax 5400 modellen!<BR>1. zonder dolby digital logo op front<BR>2. met dolby digital logo op front<P>Oudere versie zonder dit logo kan problemen geven met 3.1 allcam versie aangezien deze problemen geeft met het automatisch inschakelen van dolby digital waardoor er problemen worden veroorzaakt in het openen van deze zenders b.v. Cinedom.<BR>Dit is een h/w probleem wat ik helaas niet 1,2,3 kan oplossen....<P>Meer info volgt!!!<P>Gr,<P>Crazy Ivan. <A HREF="http://come.to/crazy_ivan_satellite" TARGET=_blank>http://come.to/crazy_ivan_satellite</A> laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,<P>met de nieuwe patch 3.2 en funcard heb ik <BR>ook soms problemen met 16/9 en andere, Nu <BR>heb ik het idee dat als je de funcard erin<BR>hebt zitten dat daarop dus twee keer NL op<BR>staat volgens mij schakeld de funcard als eerste op irdeto ( ned1 tot canal blauw) en daarna pas op seca ?? ik heb de keys voor irdeto verwijderd (NL pakket) en nu lijkt het veel makkelijker te gaan ?? <P>Is dit mischien toeval of zou hier een logica in zitten ??<BR>mischien dat meerdere mensen dit kunnen testen.<P>verder zag ik op een poolse site een final versie staan ?? was de eerdere file een beta ?? 20:17

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...