Ga naar inhoud


Planet Hemps 3.2 !!! download


Gast

Aanbevolen berichten


Mooi deze link en update.<BR>Maar......ik kom niet verder als versie 3.1 of mis ik ergens iets??<BR>Drim..<P>Sorry, te vroeg gehuild. Staat er nu op.<BR>Ga hem uitproberen. Thxs<P>Drim..<BR> <B>null</B><p>[ 04-09-2001: Message edited by: Drim ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die firmware patch +cam 3.2 van planet hemp<BR>is er zeker niet met NL menu???<P>Of is die van crazy ivan hetzelfde alleen met NL menu ??<P>graag hierop een reactie.<P>Mazzl Berry

Link naar reactie
Delen op andere sites

@viewer,<P>Deze nieuwe versie 3.2 is absoluut sneller in het schakelen tussen kanalen en coderingssystemen, maar het is nog steeds niet mogelijk om direct te schakelen van ’n Palco naar ’n Premiere World kanaal. Je moet dan toch nog weer even door de kanalen heen zappen alvorens er beeld verschijnt.<P>Ook is het moeilijk om van ’n SECA provider naar de MMOV kanalen van Stream te zappen. Soms moet je zelfs de ontvanger even resetten alvorens op deze kanalen beeld verschijnt.<P>De EPG van Kiosk is er slechter op geworden, bij de meeste ‘K’ kanalen kan ik met het ’?’ geen info meer oproepen over de film die volgt! (Kon wel met versie 3.1)<P>Toch is deze versie weer een grote stap voorwaarts, ik denk dat ze er uiteindelijk wel zullen komen met de allcam patch!<P>Ik heb overigens de NL versie erin gezet. Verder heb ik ’n L2.08 loader in de Humax zitten en gebruik ik de 3in1 Funcard.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik ds9 met nieuwe patch(NL) EN GEEN vast lopers Schakeld snel met mijn piccard 2 <BR>Greetzzz<BR>Een dikke pluim voor de maker(s) laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <BR>P.S alleen Stream weg maar dat ligt aan de key's mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die patch met of zonder nederlands/ met of zonder epg zowiezo top.<BR>Ik kijk tv, geen menu's dus of het nou engelse of nederlandse menu's zijn, dat kan mij echt niet boeien. ;-)<P>Hulde aan de makers, echt een knap staaltje werk.<P>gr,<P><BR>bob wink.gif" border="0wink.gif" border="0<p>[ 04-09-2001: Message edited by: bobje ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@REDCAT<P>Ik heb met een H2.08 en een FunCard precies dezelfde problemen als die jij hierboven beschreven hebt.<P>Indien ik echter mijn GW 5x10 gebruik dan is het schakelprobleem van Palco naar Premiere niet aanwezig.<P>Ben echter vol lof over de snelle vooruitgang die vrijwel dagelijks weer geboekt wordt, kan mijn laptop beter aan mijn Hummie vast laten zitten.<P>PS: Ik hoop dat ik vanavond een DS9-kaart binnen krijg en zodat ik deze ook eens kan testen.<P>Suc6,<BR>Piet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nah, gaat ie:<P>op de ouderwetse manier (met hemp 3.2):<P>GW (PW laurals van 2 september) TOP ! TOP ! en nog eens TOP !<P>Aston en Viaccess TOP !<P>nog geen fun erin gezet, maaruh.. lekkie lekkie hoor ! sambal bij ?<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij dat iedereen weer gelukkig is!<BR>Is al het werk in iedergeval niet voor niets geweest en kan ik me nu weer even bezig houden met mijn vrouw etc....<P>Heeft de laatste dagen een enorme vorm van aandachtstekort ontwikkeld...<P>Zal ik weer eens snel verhelpen...-))<P>Veel plezier ermee!!<P><BR>Gr,<P><BR>Crazy Ivan. <A HREF="http://come.to/crazy_ivan_satellite" TARGET=_blank>http://come.to/crazy_ivan_satellite</A> <P> laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...