Ga naar inhoud


Humax CI-5100


Gast

Aanbevolen berichten

Ik zie veel items over de humi 5400 maar nooit over een 5100 is dat een voorhistorisch model soms bestaan er daar ook settings voor of zijn dat dezelfde voor de 5400 graag een reaktie a.u.b.<BR> confused.gif" border="0smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Troost je, hier is nog een 5100 gebruiker.<BR>De settings zijn compatibel met de 5400.<P>De 5400 is zo populair omdat je er zo ongelofelijk veel mee kan uithalen.<P>Kwalitatief zijn ze echter identiek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bezit zelf ook een humax ci 5100 en ik moet zeggen dat hij mij uitstekend bevalt.<BR>Alleen de alcam patch zal niet werken want we hebben in onze humies geen embeded cam zitten zoals in de 5400 wekl het geval is.<BR>Voor de rest zijn onze doosjes axact het zelfde.<BR>Aleen het verschil van de ingebouwde cam.<BR>Ik wacht op dit moment nog op een mogelijkheid om de aston 1.5 te kunnen patchen voor bijv: seca en cryptoworks tegelijk.<BR>Zou mooi zijn om met een cam cryptoworks en seca te kunnen zien.<BR>Maar meschien is die patch er al .<P>Kraker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over dat uithalen zag ik net dat het met de 5300 mogelijk moet zijn.<P>Het verschil in prijs tussen de 5100 en de 5300 vind ik te klein om daar geen extra CI voor te hebben. <P>Chris<p>[ 07-09-2001: Message edited by: CHRIS ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK heb wel software voor aston seca cryptowork maar die is voor versie 1.0 t/m 1.3.<BR>Het werkt niet met astom 1.5 volgens mij omdat een hele andere hardware heeft.<BR>Verder kan ik met de aston 1.05 alles zien.<BR>En ook over de humax CI5100 ben ik zeer tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...