Ga naar inhoud


Eerste ervaring met nieuwe 3.2 patch


jonas

Aanbevolen berichten

Hi,<BR>ik heb net de 3.2 patch (PH met engelse taal) geladen.<BR>Het schakelen binnen het Cinedom pakket gaat nu stukken beter.<BR>Vroeger had ik van de ongeveer 25 kanalen er ongeveer 4-8 op rood. Nu loopt hij er helemaal door zonder problemen!!<BR>Dus een hele vooruitgang.<BR>Een probleempje heb ik echter gezien: bij het schakelen van cinedom naar premiere-1 kreeg ik beeld van premiere-1 maar met rode balk. De receiver was echter daarna niet meer te besturen en moest gereset worden.<P>Ik gebruik de fun3in1 files op een plastic funsmartcard. De hummie is de versie met het DD teken erop.<P>p.s. als ik binnen het cinedom pakket van kanaal verander komt er somes een roode blalk met de error message 1702, scrambeld or not sending signal. Deze roode blak verdwijnt echter binnen 1 seconde en er is beeld. Vroeger bleef de receiver hier op de roode balk hangen, nu dus niet meer.<P>Conclusie: Er is weer een reuze vooruitgang geboekt.<P>De andere kaarten (ds9 en piccard worden later nog getest)..<BR>Greetz laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>Jonas

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,<P>Zelfde hummie hier en de 3 in 1 fun (ik heb de paarse smk) de files van onze kwakende vriend en het werkt top, schakelen ook, en op mijn ds9 ook geen probleem. Ik heb de engels/duiste patch.<P>gr,<P>bob wink.gif" border="0wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...