Gast Geplaatst: 4 september 2001 Geplaatst: 4 september 2001 Hallo,<P>Gezien de laatste ontwikkelingen met m'n hummie 5400 ben ik aan het twijfelen of mijn goldcrd + gold140 programmer nog wel voldoet, gezien je voor de ds9 files toch meer geheugen op de kaart moet hebben. Nu zie ik overal fun cards terug komen. Is het verstandig/aan te raden om een ander kaartje aan te schaffen i.c.m een andere programmer (mastera of ???) wie o wie kan mij hier advies op geven. <P>Een gelukkige humax bezitter,, ;-))<P>,,Red
borsjea Geplaatst: 4 september 2001 Geplaatst: 4 september 2001 Met een FW eb de Irsetofiles kan je ook al een hoop zien. Heb zelf het idee dat DS9 voor de humie op dit moment niet intressant is, fun is nu in.<BR>De mastara is beslist geen slechte keuze
Gast Geplaatst: 6 september 2001 Geplaatst: 6 september 2001 He Redmaster...tijdje geleden...<P>Overstap op funcard (Atmel) i.c.m. fun3-1 files (kwaak) werkt perfect. E.e.a. in combinatie met mastera.<P>DS9 (piccard-2) is (schijnbaar) een beetje een aflopende zaak.
Aanbevolen berichten