Ga naar inhoud

providers verdwijnen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik merk nu al 2 maal dat ASTRANET (met als enige zender IFA TV) en MTV NETWORKS (met alle MTV zenders), 2 providers op Astra, telkens uit mijn settings verdwijnen. Dit sinds +cam 3.0 patch (de engelse). Heeft er nog iemand dit en kan dit voorkomen worden?

Geplaatst:

ik heb de originele 3.0 PH patch draaien. Weet niet wat het mij zou opleveren 3.1 of 3.2 te gaan, ik gebruik toch aparte cams voor seca en viacess....

Geplaatst:

Ik heb iets vreemds bij het zoeken van nieuwe kanalen, krijg op het moment dat ik met ok de gevonden kanalen wil wegschrijven een melding dat het geheugen vol is terwijl er maar zo'm 800 gevuld zijn.

Geplaatst:

Had ik ook. Als ik frequency per frequency de kanalen inlaadt en dus Network Search afzet, doet hij het wel.

Geplaatst:

Even een kleine opmerking:<BR>Hebben jullie wel eerst de originele software geladen?<BR>En vervolgens de patch en dan de settings.<BR>Dit kan de oorzaak zijn.

Geplaatst:

Ik wel, ik had nog oudere firmware en een oudere loader voor ik naar 3.0 ging, ik heb eerst de officiele software ingeladen.

Geplaatst:

Ik ook, heb vandaag weer opnieuw eerst de orginele humax firmware daarna de allcam 3.2 geinstaleerd en dit keer de settings van pet123.<BR>Moet nog testen of het nu goed gaat

Geplaatst:

Dus als ik het goed begrijp geen patch over een patch, maar eerst de originele software terugzetten, en dan de nieuwe patch erin.<P>Scooby Doei

Geplaatst:

Ja Scooby, altijd eerst de originele software laden en dan de patch.En dan de settings dit om al die problemen voor te zijn.

Geplaatst:

Ik jaag de nieuwe software er iedere keer direkt overheen bij mij nog geen problemen gehad.<BR>De medehobyisten die hun settings kwijt zijn.<BR>Gebruiken jullie setedit met een crack?<BR>Dat kan een probleem geven met de settings

Geplaatst:

Ik heb nog nooit setedit gebruikt; als ik mijn kanalen eens wil reorganiseren na het inladen van nieuwe zenders gebruik ik hiervoor altijd humbox 3.0...

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.