Gast Geplaatst: 8 februari 2005 Delen Geplaatst: 8 februari 2005 hoi, ik heb een tweedehands adsl modem gekocht ,maar vind in de handleiding of op de site van Netgear niets terug of dit een idsn of wel een modem is voor de gewone analoog telefoonlijn, heb namelijk probleem voor conectie te krijgen op de analoge lijn weet iemand dit aub groeten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Big fellow Geplaatst: 8 februari 2005 Delen Geplaatst: 8 februari 2005 Staat er niets in de handleiding over "Annex-A" of "Annex-B" ?? Zijn ze in beide uitvoeringen leverbaar? En.... Werkt hij wel samen met jouw ADSL provider? Want niet alle modems werken met alle ADSL providers... Lang leve de standarisering! Big fellow “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 8 februari 2005 Delen Geplaatst: 8 februari 2005 hello, in de handleiding, in het Duits vind ik alleen iets over telefoonaansluiting, niets over anex a of b ik heb de modem via $#@%!%#$#@#! duitsland gekocht, doch cd en aansluitkabel adsl zat er niet bij, mijn Duits is praktisch nihil de cd zou men achternazenden vandaar mijn probleem, ook omdat er op de site van netgear dit type niet te vinden is groeten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pionewbie Geplaatst: 9 februari 2005 Delen Geplaatst: 9 februari 2005 Na wat Googlen en lezen op Duitse site's, lijkt het erop dat de DM602Bv2 een annex B (=ISDN) modem is. Om helemaal zeker te zijn zou ik, als ik jou was, contact opnemen met Netgear. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen