Ga naar inhoud


Bug in 1.03.06 voor Humax 5400??


Gast

Aanbevolen berichten

Ik vermoedde al zoiets, maar...<P>Gisteren heb ik m'n Hummie helemaal leeggegooid en laten scannen. Na het bewerken van de lijst (in de ontvanger zelf, dus niet op de PC) en het opnieuw scannen krijg ik opnieuw deze melding, terwijl er dus nog geen settings-editor aan te pas is gekomen... Omdat ik het kunnen zoeken toch wel erg belangrijk vind, ben ik teruggestapt op PH +CAM 2.4

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat had ik ook al ontdekt. Maar ik vind dat nogal lastig, veel werk en afwachten of je wel alles vindt.<P>Deze bug zit ook in de originele versie van Humax zelf. Lijkt me toch het noemen wel waard...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg leuk, die +CAM 3.2 maar ik heb nog steeds een probleem wat ik met alle versies van 1.03.06 heb gehad. <BR>Als ik in manual search de network-search op YES zet, dan scant m'n Hummie netjes alle kanalen van de Astra satelliet af(vaste schotel...) en als hij klaar is komt hij met de melding "warning network already exists" o.i.d. Tot zover alles normaal. Maar dan druk ik op OK om op te slaan, en dan komt de melding: <BR>"Service Limit Reached", terwijl ik maar 450 kanalen in de lijst heb staan! Dus als er, zoals vorig week de Fransen, een netwerk zijn zenders verplaatst, dan kan ik geen nieuwe zoek opdracht geven, want de zenders kunnen niet worden opgeslagen... <BR>Nu vermoed ik dat het iets met de huidige settings-editors en de nieuwe mogelijkheid voor 32 schotelposities te maken heeft. <BR>Misschien weet iemand er hier iets meer over... <P>Trouwens, ik heb al een keer alle netwerken en transponders weggegooid, dan opnieuw laten scannen, en dan gaat het wel goed. Maar na de lijst dan te bewerken met Setedit en / of Humbox, is het probleem weer teruggekeerd. <P>Suggesties welkom... <P>Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem zit m in de 32 posities die de 1.03.xx versie heeft. De settingseditors gebruiken allemaal een DLL van Humax. Die DLL kent maar 16 posities, vandaar de melding 'service limit reached'. Nieuwe edit-soft van Humax is in ontwikkeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...